مردم زرندیه در سوگ حاج قاسم سلیمانی

مردم شهرستان زرندیه استان مرکزی در سوگ سردارشهید قاسم سلیمانی عزاداری کردند.

مردم زرندیه در سوگ حاج قاسم سلیمانیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مردم شهر‌های مامونیه و زاویه شهرستان زرندیه با برگزاری مراسم جداگانه برای سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران مراسم گرامیداشت برگزار کرده و در این مراسم برای این سردار رشید عزاداری و سوگواری کردند.

مراسم گرامیداشت عروج ملکوتی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه در در مسجد علی بن ابیطالب (ع) شهر مامونیه برگزار شد و مردم حاضر در مجلس در سوگ فقدان این سردار بزرگ عزاداری و سینه زنی پرداختند.

همچنین مراسم گرامیداشت شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهر زرندیه هم با حضور حجت السلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان زرندیه برگزار شد و مردم حاضر در مجلس در سوگ فقدان این سردار بزرگ عزاداری و سینه زنی پرداختند.

سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران بامداد جمعه سیزدهم دیماه ۹۸ در حالیکه به طور رسمی با هواپیما به عراق سفر کرده بود و با خودرو غیر نظامی در حال خروج از فرودگاه بود با دستور رسمی و مستقیم رئیس جمهور آمریکا و با موشک هوا به زمین نظامیان آمریکا ترور شد.

در پی حمله تروریستی آمریکایی ـ صهیونیستی در فرودگاه بغداد سردار سرافراز سپاه اسلام، سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه جمعی از عاشقان فی سبیل الله به ویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.