معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه:

حوزه‌های علمیه نقش موثری در کاهش آسیب‌های حاشیه‌نشینی دارند

حجت‌الاسلام نبوی گفت: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی همه سازمان‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید فعال شوند، از بین سازمان‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه نقش موثری در این زمینه دارند.

حوزه‌های علمیه نقش موثری در کاهش آسیب‌های حاشیه‌نشینی دارندبه‌ گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام محمدحسن نبوی معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه در حاشیه جلسه یکصد و بیست و هفتمین شورای اجتماعی کشور در جمع خبرنگاران گفت: موضوع جلسه امروز در ادامه کار سنگینی بود که وزارت کشور درباره موضوعات آسیب‌های اجتماعی انجام داد.

او ادامه داد: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی همه سازمان‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باید فعال شوند، از بین سازمان‌های فرهنگی حوزه‌های علمیه نقش موثری در این زمینه دارند. پس از رهنمود‌هایی که مقام معظم رهبری درباره حاشیه‌نشینی دادند، اقداماتی را شروع کردیم و به خوبی آنها را انجام دادیم.

نبوی افزود: اقداماتمان را در حاشیه شهر‌های اصلی ۱۱ استان شروع کردیم و این اقدامات در حال گسترش است؛ همچنین با حضور در مدارس آموزش و پرورش فعالیت‌هایی انجام دادیم و شاهد آثار خوبی از این فعالیت‌ها بودیم و گزارش آن را در جلسه امروز ارائه کردیم.

معاون تبلیغات امور فرهنگی حوزه‌های علمیه بیان کرد: فاصله‌های بسیاری به آنچه باید برسیم وجود دارد، ما برای اجرای این طرح نیازمند حمایت جدی‌تری در بحث مالی هستیم، البته در حد توانمان در این حوزه‌ها ورود خواهیم کرد، در حاشیه شهر‌ها روحانیونی مستقر هستند که برنامه‌های فرهنگی را در مساجد اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار