مردم خوزستان تجلیل شایسته‌ای از سردار سلیمانی انجام دادند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مردم خوزستان تجلیل شایسته‌ای از این سردار فداکار اسلام انجام دادند و به یاری خداوند به دنیا خواهیم گفت که راه سلیمانی‌ها ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: مردم خوزستان تجلیل شایسته‌ای از این سردار فداکار اسلام انجام دادند و به یاری خداوند به دنیا خواهیم گفت که راه سلیمانی‌ها ادامه خواهد داشت.

او افزود: سردار سلیمانی، در ۸ سال دفاع مقدس و در پس از آن نیز در عرصه‌های گوناگونی همچون سیل فرودین خوزستان، در کنار مردم این استان بود.

سردار شاهوارپور  بیان داشت: خون پاک سردار شهید سلیمانی و شهدای همراهش، بیش از زمان حیات طیبه‌شان، ریشه‌های درخت مقاومت را تنومندتر خواهد کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه سردار سلیمانی افتخار ایران و ایرانی است و یک شخصیت بین‌المللی در جهان اسلام بود تصریح کرد: شهادت سردار سلیمانی، بی‌شک مسلمانان جهان را بیدارتر می‌کند و راه این شهید ادامه خواهد داشت. دشمنان اسلام در ۴۰ سال گذشته تمام امکانات خود را برای از بین بردن مسیر حرکت انقلاب اسلامی به کار گرفته اند، اما رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب تمام این تهدید‌ها را خنثی کرده است.

این مقام مسئول در پایان گفت: شهادت نمادی هراس آور برای دشمنان است و سردار سلیمانی نماد دیگری را به نماد‌های کشور اضافه کرد و روح این فرمانده شجاع  به یاران شهیدش پیوست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.