شمیم دل انگیز ایثار و مقاومت در شهر پیچید؛

تشییع سردار دل‌ها بر روی شانه‌های شهر مقدس قم+ تصاویر

پیکر آسمانی شهید سردار سپهبد سلیمانی و یارانش بر روی شانه‌های شهر تا مسجد مقدس جمکران تشییع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،امروز شانزدهم دی ماه در چهارمین روز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و یارانش، شهربانوی کرامت(س) میزبان اسوه مقاومت شد.

مردم قدرشناس و با بصیرت قم به مقام سردار سپهبد شهیدسلیمانی و هم رزمانش از بلوار پیامبر اعظم (ص) تا میعادگاه منتظران مسجد مقدس جمکران ادای احترام کردند.

تشییع سردار دل‌ها بر روی شانه‌های شهر مقدس قم

خیل عظیمی از مردم از شهر‌های همجوار و از مسیر‌های طولانی هم قدم با مردم قم به پاس رشادت‌های سردار در هشت سال جنگ تحمیلی و شکست داعش و ایجاد امنیت خود را به شهر مقدس قم رسانده بودند تا در مراسم تشییع این پیکر‌های آسمانی شرکت کنند.

امروز عاشورایی دیگر در شهر کریمه اهل بیت برپا شد همه و همه آمدند، زن و مرد کودک و پیر و جوان هم یک صدا و یک دل به میزبانی از یک مهمان ویژه آمدند.

تشییع سردار دل‌ها بر روی شانه‌های شهر مقدس قم

تمام شهر این روز‌ها سیاهپوش عزای شهادت سردار و یارانش شده، مردم قم به صورت خودجوش با برپایی ایستگاه‌های صلواتی و و برگزاری هیئت‌های مذهبی و نصب عکس سردار در جای جای شهر یاد و خاطره این مجاهد نستوه را گرامی می‌دارند.

تشییع سردار دل‌ها بر روی شانه‌های شهر مقدس قم

امروز مدرسه‌های قم تعطیل نبود! امروز در بلوار پیامبر اعظم تا میعادگاه منتظران دانش آموزان نیز درس شجاعت مقاومت ایثار و شهادت را در میزبانی از سردار قلب‌های آموختند گویی تمام شهر قاسم سلیمانی است.

تشییع سردار دل‌ها بر روی شانه‌های شهر مقدس قم

امروز مردم بصیر ثابت قدم و متحد در راه شهدا و ولایت آمدند تا آمریکا و دشمنان سردار بازهم بلرزند و بترسند و منزوی‌تر از همیشه باشند.

مردم با حضور میلیونی حسین گویان و لبیک گویان با شعار مرگ بر آمریکا حماسه‌ای دیگر خلق کردند.

مردم در با چشمانی اشکبار آمده بودند تا بگویند بیش از پیش به هدف والای جبهه مقاومت می‌اندیشند آمدند تا بگویند اسطوره جهان اسلام رشادت هایت هیچ گاه از حافظه ایران پاک نخواهد شد.

تشییع سردار دل‌ها بر روی شانه‌های شهر مقدس قم

در این اجتماع عظیم علما فضلا مراجع بازاریان کارگر و کاسب و دانش آموز و دانشجو ایرانی و غیر ایرانی از ملیت‌های مختلف‌های مقیم قم، مردم شهر‌های دیگر هر کس و هر کس با هر رنگ و سلیقه آمده بودند تا با پیکر مطهر شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی وداع کنند.

تشییع سردار دل‌ها بر روی شانه‌های شهر مقدس قم

خیل عظیم جمعیت لبیک گویان یک دل و هم صدا آمده بودند تا سردارشان را بدرقه کنند همزمان با تشییع پیکر سردار دل‌ها مداحان اهل بیت در سوگ فراق سردار قلب‌ها و یارانش در جمع میلیونی مردم شهر مقدس قم به نوحه‌سرایی پرداختند.

مردم با حضور حماسی خود با سرداران مقاومت تا پای جان پیمان بستند و به جهانیان ثابت کردند تا خون در رگ دارند به پای آرمان‌های انقلاب و امام ایستاده اند.

تشییع سردار دل‌ها بر روی شانه‌های شهر مقدس قم

پیکر مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش روز شنبه ۱۵ دی ماه  در حرمین کاظمین (ع)، بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف در جوار حرم امیرالمومنین (ع) تشییع و دیروز پس از ورود به کشور، ابتدا در اهواز و سپس در مشهد مقدس  و امروز در قم با حضور با شکوه مردم قدرشناس تشییع شد و فردا در زادگاهش در کرمان خاکسپاری می شود.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار