آمادگی راهداری و ناوگان حمل و نقل مسافر فارس جهت اعزام عزاداران به کرمان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آمادگی کامل راهداری و حمل و نقل مسافر جاده‌ای استان فارس به منظور شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری سردار سلیمانی خبر داد.

آمادگی راهداری و ناوگان حمل و نقل مسافر استان فارس جهت اعزام عزاداران به کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جلسه بررسی آخرین وضعیت هماهنگی‌های انجام شده در زمینه اعزام عزاداران و عاشقان سردار شهید قاسم سلیمانی به کرمان با حضور معاونین و روسای ادرات راهداری شهرستان‌های استان فارس برگزار شد.

سیاهپور ضمن عرض تسلیت شهادت سردار سرافراز سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی و پاسداشت رشادت‌های آن بزرگ مرد مقاومت، گفت: ناوگان حمل و نقل مسافر جاده‌ای استان فارس، کلیه مراکز راهداری و پرسنل اداره کل آمادگی کامل در راستای پشتیبانی، اعزام و هرگونه خدمات لازم به صورت شبانه روزی برای تسهیل تردد عزاداران و شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری سپهبد شهید، قاسم سلیمانی در کرمان دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس افزود: جامعه راهداری و حمل و نقل جاه‌ای با علاقه و عشق وافر به حافظان و مرزداران نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره در عمر با برکت انقلاب اسلامی در کنار مردم خدمت کرده و نقش بسزایی در برگزاری مراسمات و نیاز‌های حمل و نقل در هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی تاکنون داشته اند.

او تاکید کرد: معاونین و روسای ادارات و راهداری‌ها تا پایان مراسم تشییع شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان با توجه به همجواری استان فارس و افزایش تردد‌ها در جاده‌های مواصلاتی استان موظف اند به صورت شبانه روزی و با درنظر گرفتن همه امکانات موجود و افزایش گشت‌های جاده‌ای اقدام کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حمل و نقل ، مسافر ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.