یک مقام مسئول در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

هیچ مشکلی برای پرواز‌های عبوری از آسمان ایران وجود ندارد / انجام ۱۴ پرواز سورتی به کرمان

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هیچ مشکلی برای پرواز‌های عبوری از آسمان ایران وجود ندارد و ایران همواره امن‌ترین منطقه پروازی به شمار می‌رود.

هیچ مشکلی برای پرواز‌های عبوری از آسمان ایران وجود ندارد / انجام ۱۴ پرواز سورتی به کرمانرضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هیچ مشکلی برای پرواز‌های عبوری خارجی از آسمان ایران وجود ندارد، گفت: آسمان ایران جزو امن‌ترین مناطق پروازی دنیا به شمار می‌رود و همواره بسیاری از کشور‌های دنیا از آسمان ایران جهت انجام پرواز‌های خود استفاده می‌کنند.

او یادآور شد: سرویس‌های لازم جهت پرواز‌های عبوری از آسمان ایران مانند گذشته ارائه می‌شود و هیچ مشکلی در طی روز‌های اخیر برای پرواز‌های کشور ایران ایجاد نشده است. هیچ تغییری در پرواز‌های آسمان ایران رخ نداده و پرواز‌ها مانند گذشته در حال انجام است.

جعفرزاده با اشاره به اینکه با توجه به استقبال زیاد مردم جهت تشییع سردار سلیمانی به شهر کرمان تعداد پرواز‌های فوق‌العاده افزایش یافته است گفت: امروز ۱۴ پرواز سورتی بین تهران و کرمان انجام شده است.

او اظهار کرد: در طی ۲ روز گذشته مسیر تهران – کرمان، تهران – اهواز، تهران – مشهد تعداد پروازهایش افزایش یافته و مجوز‌های لازم برای ایرلاین‌ها جهت انجام پرواز‌های فوق‌العاده صادر شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری ادامه داد: هیچ مشکلی برای دریافت مجوز پرواز‌های فوق العاده وجود ندارد و با توجه به آن که احتمال داده می‌شد تعداد پرواز‌ها به این شهر‌ها افزایش یابد بنابراین اقدامات لازم در این خصوص صورت گرفته است.

گفتنی است: در طی روز‌های گذشته برخی از شائبه‌ها ایجاد شده بود که تعداد پرواز‌های عبوری از آسمان ایران به دلیل شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و نا ایمن جلوه دادن آسمان ایران کاهش یافته است، اما طبق گفته مسئولان این بخش تعداد پرواز‌ها هیچ تغییری نکرده و آسمان ایران هم همچون گذشته یکی از امن‌ترین مناطق پروازی دنیا به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار