مهم‌ترین حوادث امروز سه شنبه ۱۷ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، مهمترین حوادث امروز دوشنبه ۱۷ دی ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۷۲ رأس دام قاچاق دربندرگز


فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز از کشف ۷۲ رأس گوسفند قاچاق خبر داد.
 
سرهنگ عباس حیدری گفت: مأموران یگان امداد شهرستان حین کنترل خودرو‌های عبوری در پلیس راه نوکنده به ۲ دستگاه کامیون حامل دام قاچاق مشکوک شده و آن‌ها را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرگز، ادامه داد: در بازرسی از این خودرو‌ها ۷۲ رأس گوسفند قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان ارزش این تعداد دام قاچاق یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این عملیات ۲ متهم دستگیر و به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.


سارق حرفه‌ای در گرگان به دام افتاد


فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه‌ای و اعتراف وی به ۲۰ فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان گرگان خبر داد.

سردار روح الامین قاسمی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات خودرو در گرگان، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی افزود: تحقیقات پلیس در این راستا آغاز شد و ماموران پس از اقدامات اطلاعاتی گسترده و بررسی‌های میدانی، سرانجام موفق به شناسایی سارق حرفه‌ای و سابقه دار شده و طی هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان، تصریح کرد: متهم در تحقیقات اولیه و پس از مواجهه با مستندات غیر قابل انکار پلیس چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به ارتکاب ۲۰ فقره سرقت قطعات خودرو در شهرستان گرگان اقرار کرد.

سردار قاسمی در پایان با تاکید بر مقابله بی امان پلیس با سارقان و مخلان امنیت مردم، گفت: سارق پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

 

انتهای پیام / اس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.