رضایی در واکنش به عملیات شهید سلیمانی سپاه:

تلفات اقدام سخت را تا ساعات آینده اعلام می‌کنیم

فرمانده اسبق کل سپاه گفت: بزودی آماری از تلفات تجهیزاتی و انسانی وارده شده به آمریکایی‌ها اعلام خواهد شد.

اقتدار و حیثیت آمریکا موشک‌باران شد/ آمریکا با تجهیزات پیشرفته خود نتوانست کاری کندبه گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی فرمانده اسبق کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز چهارشنبه ۱۷ دی ماه در گفت‌وگوی تلفنی با شبکه سه سیما گفت: اقتدار و حیثیت آمریکا موشک‌باران شد، بزودی آماری از تلفات تجهیزاتی و انسانی وارده شده به آمریکایی‌ها اعلام خواهد شد.

او ادامه داد: ما ثبت کردیم که آمریکا با این همه تجهیزات پیشرفته و آماده باش نتوانستند از سامانه‌های خود استفاده کنند و دستمان روی ماشه است.

فرمانده اسبق کل سپاه با بیان اینکه اگر آن‌ها خطایی کنند فروران خشم و نیرو‌های انقلاب را خوهند دید، تصریح کرد: ما ابتدا انتقام گرفتیم و سپس با برادرمان، شهید سلیمانی خداحافظی کردیم. این جنایت که آمریکایی‌ها در بغداد انجام داده بودند، آمریکایی اسرائیلی بوده است.

او افزود: اگر آمریکایی‌ها اقدامی کنند تل آویو و حیفا را با خاک یکسان می‌کنیم. به آمریکایی‌ها توصیه می‌کنیم سربازان خود را از منطقه خارج کنند.

رضایی گفت: به دولت مردان منطقه می‌گویم که ما انتقام گرفتیم و شما دیدید جمهوری اسلامی وقتی وارد فاز دفاعی می‌شود تمام قد از آرمان‌هایش دفاع می‌کند و خیال نکنید که می‌توانید با استفاده از پایگاه‌های آمریکایی ما را هدف قرار دهید.

او در پایان گفت: ما دیگر خط قرمزی در این مسئله نداریم و اگر اتفاقی رخ دهد، مقصر اصلی خودتان هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۵ ۱۲ اسفند ۱۳۹۸
خدا حفظتون کنه حافظان کشور ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۱۹ دی ۱۳۹۸
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۸ دی ۱۳۹۸
دمت گرم فرمانده باغیرت
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسن
۰۹:۳۴ ۱۸ دی ۱۳۹۸
دم بچه های سپاه گرم
تشکر تشکر
آخرین اخبار