تجلیل از دانش آموزی که در تشییع شهید سلیمانی رجز خوانی کرد

مدیرآموزش وپرورش ناحیه ۴ اهواز گفت: تجلیل از ابوالفضل قنبری دانش آموزی که در آئین تشییع سردار شهید سلیمانی رجز خوانی کرد، به عمل آمد.

علی شریفی مدیرآموزش و پرورش ناحیه ۴ اهوازدر گفت و گو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در خصوص قدر دانی از دانش آموزی که در آئین تشییع پیکر سردار سلیمانی شرکت کرد ورجز خوانی کرد، گفت: در دبستان نورایلیا از دانش آموز ابوالفضل قنبری که با رجز خوانی خود در آیین تشییع سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تحت شعاع همگان قرار گرفت با حضور مدیرکل آموزش وپرورش خوزستان، معاونان، مسئولان آموزش و پرورش استان و سرهنگ زبیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با اهداء هدیه تجلیل شد.

او افزود: حضور پرشور مردم شهید پرور خوزستان در مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نشان از وحدت و انسجام ملت ایران و دوستداران انقلاب اسلامی است.

شریفی از کلیه معلمان مدرسه غیردولتی نورایلیا در خصوص پرورش و تربیت این دانش آموزان که آینده سازان این مرز وبوم هستند و همچنین از زحمات پدر و مادر دانش آموز ابوالفضل قنبری تشکر کرد.

دانش آموزان پیشتاز دبستان معرفت با حضور در مدیریت ناحیه ۴ اهواز با گلباران کردن تمثال سردار دل‌ها شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی را تبریک و تسلیت گفتند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.