اعلام حمایت اهل سنت بوشهر از اقدام سپاه پاسداران در موشک‌باران پایگاه نظامی آمریکا

رئیس هیات افتای اهل سنت استان بوشهر در پیامی، اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در موشک‌باران پایگاه نظامی آمریکا ستود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، شیخ خلیل افرا رئیس هیات افتای اهل سنت استان بوشهر و عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت در پیامی، اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در موشک‌باران پایگاه نظامی آمریکا ستود.

متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ

آمریکا با ارتکاب خطایی بزرگ، اضمحلال خود را به‌تعجیل انداخت؛ خطایی که پاسخ آن به دست غیورمردان و دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رسانه‌های جهان بازتاب گسترده‌ای خواهد داشت و در تاریخ آمریکا ثبت خواهد شد.

اکنون گروه‌های مقاومت مجهز به نیروی ایمان و پیشرفته‌ترین و هوشمندترین موشک‌های نقطه‌زن قادرند طرفة‌العینی به حضور شیطان بزرگ در غرب آسیا و رژیم جعلی اسرائیل پایان دهند.

دشمن بداند راه حاج قاسم سلیمانی ادامه دارد و به فرموده مقام معظم رهبری حفظه‌الله‌تعالی دوران بزن و در رو تمام شده و اگر دشمن یکی بزند ۱۰ تا خواهد خورد.

اینجانب خلیل افرا ضمن تبریک، از این حرکت شجاعانه سپاه به‌طور قاطع حمایت می‌کنیم؛ به وعده حق ایمان داریم و ان‌شاءالله نصرت نهایی محقق خواهد شد و مسلمانان در بیت‌المقدس نماز جماعت اقامه خواهند کرد.

خلیل افرا

عضو شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت، رئیس هیات افتای اهل سنت استان بوشهر و امام‌جمعه موقت اهل سنت کنگان

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.