برگزاری شب شعر بزرگ "نگین سلیمانی" به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی

شب شعر بزرگ "نگین سلیمانی" به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در روز پنج‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۸ به میزبانی اداره کل کانون پرورش فکری استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،مهناز فتاحی، مدیرکل کانون استان کرمانشاه گفت : شب شعر بزرگ "نگین سلیمانی" به مناسبت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی در روز پنج‌شنبه ۲۶ دی‌ماه ۱۳۹۸ ویژه کودکان و نوجوانان سراسر استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه این برنامه بزرگ ادبی با حضور شاعران مطرح و نام‌آشنای استان کرمانشاه اجرا خواهد شد گفت : مهلت ارسال آثار تا روز دوشنبه ۲۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ خواهد بود

او به موضوع‌های این برنامه ادبی اشاره داشت و گفت: ۱. انتقام سخت ۲. ما همه قاسم سلیمانی هستیم ۳. حماسه سردار ۴. نگین سلیمانی ۵. علمدار کربلا، ... از جمله محور‌های این شب شعراست.

او با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های شعر و دل‌نوشته ادبی ارسال کنند گفت: از برگزیدگان برای اجرای اثر در این برنامه دعوت به عمل خواهد آمد و البته، از صاحبان آثار برتر نیز با اهدای جوایز قدردانی می‌شود.

فتاحی نحوه تحویل آثار را اینچنین گفت: هنرمندان میتوانند اصل اثر را همراه با مشخصات کامل صاحب اثر: به کلیه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر استان کرمانشاه و یا با ارسال از طریق آیدی زیر: @Nazerifatemeh برای ما بفرستند

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.