مسئولان باشگاه مسجد سلیمان در تلاش هستند تا ظرف مهلت توافق شده با مهدی تارتار، بدهی بازیکنان و کادرفنی تیمشان را پرداخت کنند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تارتار که پس از پیروزی تیمش برابر  شاهین شهرداری از هدایت زردپوشان کناره گیری کرده بود، در نشستی که با اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان داشت، یکی از شروط بازگشتش به نیمکت سرمربیگری زردپوشان را پرداخت مطالبات اعضای این تیم عنوان کرد و برای انجام این کار ۲ هفته به باشگاه فرصت داد که این خواسته با موافقت هیئت مدیره باشگاه همراه شد.  

به همین دلیل مسئولان باشگاه در حال بررسی راهکار‌های موجود جهت تامین منابع مالی لازم برای پرداخت مطالبات کادرفنی و بازیکنان تیم هستند تا قسط دوم مطالبات را هر چه زودتر به حساب اعضای تیم واریز کنند تا به وعده‌ای که به  سرمربی تیمشان دادند عمل کرده و تارتار را در مسجد سلیمان حفظ کنند.


بیشتر بخوانید: شرط تارتار مورد موافقت مسئولان باشگاه نفت مسجد سلیمان قرار گرفت


از طرف دیگر کالدرون برای تعطیلات سال نو میلادی ایران را ترک کرده و ادامه همکاری او با پرسپولیس در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و گفته می‌شود اصلی‌ترین گزینه هدایت پرسپولیس، مهدی تارتار سرمربی کنونی نفت مسجد سلیمان است.  

با این تفاسیر اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان در تلاش هستند ظرف چند روز آینده مطالبات بازیکنان و اعضای کادرفنی تیمشان را پرداخت کنند تا برای جدایی، بهانه‌ای به سرمربی موفق تیمشان ندهند. در همین رابطه یکی از اعضای باشگاه اعلام کرد طبق توافقی که با تارتار انجام شده، قطعا بخش دیگری از مبلغ قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی  در مهلت توافق شده پرداخت خواهد شد.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار