نماینده ولی فقیه در خوزستان:

انتقام اصلی ملت ایران اخراج آمریکا از منطقه است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: ما پایگاه نظامی آمریکا را زدیم و اقتدار آن‌ها را شکستیم، اما انتقام اصلی ما، اخراج آمریکا از منطقه است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام و المسلیمن سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان شامگاه چهارشنبه در مراسم آغاز ایام فاطمیه و گرامیداشت شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد کوی فرهنگیان اندیمشک گفت: جامعه اسلامی نیازمند شخصیت‌های ارزنده‌ای، چون سردار سلیمانی است.

او افزود: شخصیت خاص این انسان والامقام به گونه‌ای بود که مردم برای مراسم تشییع پیکر مطهرش با شکوه و جلوه خاصی حضور داشتند.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با اشاره به لزوم الگوپذیری از چنین انسان‌های وارسته‌ای اظهار داشت: به گونه‌ای با مردم رفتار کنیم که اگر روزی از میانشان رفتیم متاسف باشند، من اعتقاد دارم اگر فرصت برای همه مناطق فراهم می‌شد حداقل ۶۰ میلیون نفر برای مراسم حاج قاسم به خیابان‌ها می‌آمدند.

امام جمعه اهواز ادامه داد: پدران و مادران، آموزش و پرورش و معلمان باید این چنین فرزندانی تربیت کنند، کشور ما نیاز به چنین انسان‌هایی دارد، اگر چنین مدیرانی داشته باشیم هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه اقتدار ایران اسلامی مثال زدنی است بیان کرد: ابر قدرتی مثل روسیه نمی‌تواند حتی یک فشنگ به سوی آمریکا شلیک کند، اما ما پایگاه نظامی آن‌ها را زدیم و در واقع اقتدار آن‌ها را شکستیم، ولی اخراج آمریکا از منطقه انتقام اصلی ما است.

او اذعان داشت: آمریکا در هرکجا اردوکشی نظامی داشته، ماندگار شده و نه تنها از آن جا خارج نشده، بلکه پایگاه‌های متعدد نظامی راه انداخته است.

حجت الاسلام و المسلیمن سید محمد نبی موسوی فرد اظهار کرد: امروز هیمنه آمریکا با جهاد حاج قاسم‌ها شکسته شده است و این مایه عزت و افتخار برای همه ما است.

او در ادامه گفت: عزت و اقتدار ما در دنیا به گونه‌ای شده که اقتدار یک ابرقدرت را بر زمین زدیم و آن‌ها جرات پاسخ ندارند.

شعار‌های انقلاب مطابق با فطرت انسان است

حجت الاسلام موسوی فرد در بخش دیگری از سخنانش افزود: شعار‌های انقلاب مطابق با فطرت انسان است و هرزمان کسی به دنبال این شعار‌ها باشد به سعادت می‌رسد.

امام جمعه اهواز با تسلیت ایام فاطمیه تصریح کرد: الگوپذیری از اهل بیت علیه السلام راه سعادت دنیا و آخرت است.

او با بیان ویژگی‌های حضرت زهرا (س)، بیان داشت: ویژگی‌های منحصر به فرد حضرت فاطمه زهرا (س) مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.