اسامی مجروحان سقوط اتوبوس تهران کلاله/ احراز هویت ۱۴ نفر از جان‌باختگان

اسامی مجروحان و جانباختگان حادثه سقوط اتوبوس تهران - کلاله اعلام شد.

اسامی مجروحان سقوط اتوبوس + تصاویرمیقانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان که هم اکنون در استان مازندران حضور دارد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان،  اسامی مجروحان حادثه  سقوط اتوبوس در جاده سوادکوه را تا کنون به شرح زیر اعلام کرد.

عبدالمجید سن سبلی
فاطمه ممشلی
علی مسلمی
عبداللطیف توماج زاده
پرویز قجر
حاج محمد قربان نژاد
هلما عیدزاده
حالت بی بی داز
عبدالله کرمانی
محسن جوادی
مجتبی تیموری
محمدامین آرام
یاشار عمرپور
ابراهیم سندگل
عالیه شاهی
سنا اسپان پور
مهدی عطایی مقدم
رحمت الله دردی پور
سامیار دردی پور
مرتضی سلیمانی
حمید سبک روی
آرتین بوک

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای گلستان همچنین گفت:مهدی لاهوتی راننده ۵۰ ساله این اتوبوس فوت کرده است.
 
این اتوبوس با۴۳ سرنشین از تهران عازم گنبدکاووس بود که ساعت۲ونیم بامداد در خطیرکوه ورسک به دره سقوط کرد.
 

احراز هویت ۱۴ نفر از جان‌باختگان سقوط اتوبوس در جاده سوادکوه/دستور ویژه برای بررسی علل حادثه

مازندران رییس کل دادگستری استان مازندران به دادستان شهرستان سوادکوه جهت بررسی دقیق علل واژگونی اتوبوس تهران – گنبد دستور ویژه صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین اکبری، تاکید کرده، بنا بر گزارش دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه مبنی بر واژگونی اتوبوس در مسیر سوادکوه قبل از عبور خطیرکوه به داخل دره در ساعت ۲:۴۵ دقیقه بامداد پنجشنبه، تاکنون ۱۹ نفر فوت کرده و ۲۴ نفر مصدوم شده‌اند که در این میان راننده و کمک راننده اتوبوس هم فوت کرده‌اند.


او خاطرنشان کرد: با تحقیقات به عمل آمده مشخص شده علل حادثه نقض فنی در سیستم ترمز بوده که تحقیقات بیشتر در این خصوص در دستور کار دادستان شهرستان سوادکوه قرار دارد.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: تحقیقات بیشتر در حال انجام است تا علت حادثه به تایید نهایی برسد و دیه به تمام افراد فوت شده و آسیب دیده، چون بیمه بودند، تعلق می‌گیرد.

او بیان کرد: تاکنون خانواده تعدادی از جان‌باختگان حادثه سقوط اتوبوس در جاده سوادکوه به پزشکی قانونی مراجعه کرده و تعدادی از جانباختگان احراز هویت شدند.

گلجمیله قربان زاده۵۳ ساله فرزند عراز بردی ۲ - سکینه کمانگیری ۵۹ ساله فرزند یعقوب علی، ۳- جمشید دوردی پور ۲۸ ساله فرزند مرد محمد، ۴ - آیلر مرادی ۲۴ ساله فرزند عظیم، ۵- جنین فرزند آیلر مرادی، ۶- زینب همایون فر ۵۷ ساله، فرزند درویش علی، ۷ - آینه تاج گوک، ۳۷ ساله فرزند تقان گلدی، ۸ - گلپری گوک، ۲۳ ساله فرزند تقان گلدی، ۹- عاطفه آق چلی ۲۷ ساله، فرزند اراضعلی، حمید جهان تیغ ۴۱ ساله فرزند غلام حسین (کمک راننده) ۱۱- طیبه دوردی پور، ۲۳ ساله فرزند عبدالرحمان، ۱۲ - علی دوردی پور، ۳۱ ساله فرزند مشد قلی، ۱۳ - مهدی لاهوتی، ۳۵ ساله فرزند ابراهیم (راننده)، ۱۴ - رجبعلی غریب ۶۱ ساله فزرند قربان از جمله جان باختگان این حادثه هستند که احراز هویت شده‌اند.

علی عباسی، مدیرکل پزشکی قانونی مازندران نیز ضمن تایید جان باختن ۱۹ نفر در حادثه سقوط اتوبوس به دره در جاده سوادکوه درباره احراز هویت جان‌باختگان گفته، منتظر حضور خانواده‌ها برای شناسایی اجساد هستند.

او درباره جزئیات جان‌باختگان سقوط اتوبوس مسافربری تهران- گنبد به خبرنگار ایسنا گفت: در اثر این سانحه در محور خطیر کوه سوادکوه متاسفانه ۱۹ نفر جان خود را از دست دادند. ۱۰ زن و ۹ مرد که همه آن‌ها بالای ۲۰ سال سن داشتند در این سانحه جان خود را از دست دادند.

عباسی درباره احراز هویت و اسامی جان باختگان گفت: هم اکنون یک تیم از ساری با همکاری پزشکی قانونی سوادکوه اجساد را معاینه کرده و منتظر حضور خانواده‌ها برای شناسایی و احراز هویت اجساد است.

او ادامه داد: در میان جان باختگان یک خانم باردار بود که نوزادش را در بیمارستان "زیرآب" به روش سزارین به دنیا آوردند، اما متاسفانه این نوزاد دختر فوت کرد.

سخنگوی اورژانس مازندران پیش از این از واژگونی اتوبوس در محور سوادکوه که در پی آن ۱۹ فوت کرده و ۲۴ نفر مصدوم شدند، خبر داده بود.

 آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس پل سفید، ورسک، دوآب، زیرآب و دوآب، پایگاه‌های هلال احمر ارفع ده، دوگل، امین آباد و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس مازندران به محل حادثه واقع در منطقه دوآب نرسیده به خطیرکوه در محور سوادکوه اعزام شدند.

براساس آخرین خبر در این حادثه ۲۴ نفر (۱۶ مرد و هشت زن) مصدوم شدند و ۱۹ نفر (۹ مرد و ۹ زن و یک جنین) جان باختند. مصدومان توسط آمبولانس‌های اعزامی به بیمارستان شهدای زیرآب منتقل شدند.

او ادامه داد: در بین جان باختگان یک مادر باردار بود و سه کودک ۱.۵ تا پنج ساله نیز در بین مصدومین بودند.

سخنگوی اورژانس مازندران یادآور شد: براساس هماهنگی‌های ایجاد شده در واحد MCMC (مرکزپایش مراقبت‌های درمانی) و EOC (واحد هدایت عملیات بحران) دانشگاه، دو کودک به بیمارستان امام خمینی (ره) ساری، هشت نفر به بیمارستان رازی قائمشهر و یک نفر به بیمارستان ولیعصر (عج) قائمشهر منتقل شدند.

 

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
محمد
۱۹:۱۸ ۱۹ دی ۱۳۹۸
پلیس تو جاده مخصوصا شب اصلا فعال نیست تو روز هم که اصلا کاری به اتوبوس ها نداره
آخرین اخبار