اقدام به موقع سپاه به حضور فساد برانگیز آمریکا ‌پایان می‌دهد‌

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ‌با تقدیر از اقدام سپاه اعلام کرد: اقدام به موقع سپاه به حضور فساد برانگیز آمریکا ‌پایان می‌دهد‌.

اقدام به موقع سپاه به حضور فساد برانگیز آمریکا ‌پایان می‌دهد‌به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، متن پیام تشکر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از اقدام سریع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدامَکُمْ (محمد: ۷)‌ای کسانی که ایمان آوردید، اگر خدا را یاری کنید یاریتان می‌کند و قدم‌هایتان را استوار می‌گرداند.

سیلی بامداد چهارشنبه ۱۳۹۸/۱۰/۱۸ و اقدام به‌موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ویران کردن بزرگترین و مجهزترین پایگاه آمریکا در عراق، افقِ فراروی جبهة استکبار به ویژه شیطان بزرگ را تیره و پایان اشغال و حضور آنان در منطقه را بشارت داد. جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همراه با ملت شریف ایران با شکر و سپاس خدای متعال، قدردان این اقدام شایسته است. پس از این ده‌ها تابوت از تروریست‌های جنایتکار به کشورشان رهسپار می‌شوند تا پایانی باشد بر حضور فسادبرانگیز آمریکا که به‌وجود آوردن داعش و ایجاد تفرقه در میان سرزمین‌های اسلامی یکی از بارزترین مفسده‌های آن است.

همچنین شکرگذار و قدردان دو ملت ایران و عراق هستیم که در وداع با سرداران آسمانی خود حماسه‌ی بی‌نظیری را آفریدند و اساسی‌ترین گام را در زمینه سازی برای پایان‌دادن به حضور شرارت‌بار آمریکا برداشتند.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.