در محکومیت ترور شهدای مقاومت؛

حزب کارگر تونس خواستار خروج نیرو‌های آمریکایی از منطقه شد

شبکه المیادین گزارش داد حزب کارگر تونس طی بیانیه‌ای در محکومیت ترور شهدای مقاومت، خواستار خروج نیرو‌های آمریکایی از منطقه شد.

حزب کارگر تونس خواستار خروج نیروهای آمریکایی از منطقه شدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه المیادین گزارش داد: حزب کارگر تونس با انتشار بیانیه‌ای ترور سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس و تعدادی از مبارزان الحشدالشعبی توسط آمریکا را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: آمریکا از پایگاه‌های خود در چند کشور خلیج فارس به عنوان پایگاهی برای حمله به مردم منطقه استفاده می‌کند.

حزب کارگر تونس در ادامه افزود: حمایت خود را از مردم عراق و نیرو‌های ملی در حال افزایش این کشور اعلام می‌کنیم و خواستار خروج نیرو‌های آمریکایی هستیم.

این حزب در بخش دیگری از بیانیه خود می‌نویسد: خواستار خروج تمامی پایگاه‌های کشور‌های خارجی و به خصوص پایگاه‌های آمریکا از منطقه هستیم.

بیشتر بخوانید:

در ادامه این بیانیه آمده است: از ملت‌ها می‌خواهیم تا تلاش خود برای مقابله با هرگونه دخالت بیگانگان را افزایش دهند.

در پایان این بیانیه آمده است: همدستی برخی رژیم‌های عربی که کشور‌های آن‌ها بستری برای این پایگاه‌ها شده را محکوم می‌کنیم.

آمریکا بامداد روز جمعه با حمله هوایی به فرودگاه بغداد سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد. آمریکا مدعی است ترور سردار سلیمانی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از درگیری نظامی و محافظت از نیرو‌ها و منافع خود در منطقه بوده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار