ورزشکاران نباید دغدغه کمبود تجهیزات داشته باشند

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ورزشکاران مرد و زن تمامی رشته های ورزشی این استان نباید دغدغه کمبود تجهیزات، امکانات یا اعتبارات داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، شادمان گودرزی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسؤولان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از هیچ تلاش و اقدامی برای تأمین تجهیزات، امکانات و اعتبارات مورد نیاز ورزشکاران این استان از طریق وزارت ورزش و جوانان و حامیان مالی دریغ نمی کنند.

او افزود: ورزشکاران کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته با وجود برخی محدودیت های تجهیزاتی، امکاناتی و اعتباراتی توانسته اند موفقیت های چشمگیر در میادین استانی و ملی بدست آورند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: کسب این موفقیت های ارزشمند نتیجه حمایت های همه جانبه مسؤولان وزارت ورزش و جوانان و مدیران اجرایی استان است.

گودرزی عنوان کرد: دیگر عوامل مؤثر در تصاحب این نتایج مطلوب نیز شامل تلاش، برنامه ریزی و کار کارشناسی مسؤولان هیأت های ورزشی و متولیان ورزش کهگیلویه و بویراحمد و همت مثال زدنی ورزشکاران استان است.

او افزود: مسؤولان وزارت ورزش و جوانان با رعایت اصل مهم عدالت همواره سعی دارند که شرایط مساوی برای توسعه، پیشرفت و اعتلای ورزش در تمامی استان های کشور فراهم کنند.

گودرزی گفت: می طلبد که با بهره گیری مناسب از چنین فرصتی جایگاه ورزش کهگیلویه و بویراحمد را بیش از پیش در کشور ارتقا داد.

او افزود: ورزش سبب گسترش روزافزون نشاط، شادابی، تندرستی، سلامت، اعتماد به نفس و امید به آینده بین مردم و کاهش انواع آسیب ها و ناهنجاری های اجتماعی می شود.

افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته های مختلف در کهگیلویه و بویراحمد فعالیت می کنند.

 

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.