باشگاه خبرنگاران جوان بررسی کرد؛

بهترین راه مقابله با نقشه‌های شوم دشمنان چیست؟

دشمن از راه نفوذ و استحاله، توطئه و اهداف خود را پیگیری می‌کند تا در مقابل جریان ارزشی انقلاب بایستد.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «سران آمریکا می‌گفتند در آبان‌ماه کار ایران دیگر تمام است!» این کلید واژه بخشی از سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر با پرستاران در تاریخ یازدهم دی امسال است.

ایشان در این دیدار بیان کردند: یکی از مسئولان بلندپایه کشور به تازگی به من گفت یک سیاستمدار خارجی به او گفته، (ابتدای اغتشاش‌های آبان) در واشنگتن بوده و سران سَفیه آمریکا خوشحال بودند و می‌گفتند: کار ایران تمام است. اما آن مقام مسئول  به او می‌گوید: ایران قوی است و در مقابل چنین قضایایی می‌ایستد. ولی آنها گفته بودند که نه، این قضیه فرق دارد؛ کاشف به عمل آمده بعد چندروز که قضایا تمام شد، آمریکایی‌ها خیلی ناراحت بودند که این قضیه به جایی نرسید!
مثال فوق بخشی از اهداف آمریکایی‌ها در این چهل سال اخیر علیه کشورمان و آن «استحاله جمهوری اسلامی است»؛ در این گزارش به بررسی ۱۰ سال فتنه انگیزی و طرح‌های شوم علیه مردم، نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران می‌پردازیم:

مردمی که همیشه اعتراض و اعتشاش را به خوبی تشخیص دادند

خرداد سال ۸۸ هنوز رأی‌گیری دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران پایان نیافته بود و مردم در تهران و برخی شهر‌های بزرگ در پای صندوق‌های رأی بودند که یکی از کاندیدا در مصاحبه‌ای با خبرنگاران داخلی و خارجی، خود را پیروز انتخابات معرفی کرد. با اعلام نتایج انتخابات، "دروغ تقلب" رمز فرمان آشوب شد و کشور را هشت ماه دچار تلاطم اردوکشی‌های خیابانی به ویژه هتک حرمت به ساحت مقدس اهل بیت (ع) کرد. آشوب برای غلبه بر حریف نبود! بازخوانی شعار‌های شورش‌های خیابانی نشان می‌دهد آنها اسلامیت و جمهوریت نظام را هدف قرار داده‌اند؛ چندی نگذشت که راهپیمایی نهم دی تمام نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی را نقشه برآب کرد و مردم حماسه عاشورایی علیه اغتشاشگران و بی حرمتی به حضرت سیدالشهدا (ع) ایجاد کردند.

نتیجه ناکامی دشمنان در نقشه های شوم خود چیست؟/

۲ سال بعد کشور با اغتشاشات ۹۶ مواجه شد؛ اغتشاشاتی که ابتدا با اعتراض‌های مردمی با محوریت «نه به گرانی» آغاز شد، اما طولی نکشید که همین اعتراضات تبدیل به اغتشاشات شد و معادله اغتشاش جایگزین اعتراض شد؛ اما مردم در روز‌های ۱۳ و ۱۴ دی با راهپیمایی خودجوش راه اعتراض از اغتشاش را جدا کردند.
امسال در اواسط سال طرح مدیریت مصرف سوخت توسط دولت اعلام شد؛ این بار نیز عده‌ای از مردم در شهر‌های مختلف کشور با حضور خود در خیابان نسبت به نحوه اجرای این طرح اعتراض داشتند. اعتراضاتی که این بار با یک سناریوی از پیش تعیین شده توسط اتاق فکر دشمنان این مردم به حاشیه رفت. تخریب اموال عمومی، تشویش اذهان عمومی و غیره  از جمله خسارت‌های اغتشاشات آبان امسال بود.

ابعاد اغتشاشات امسال به تعبیر سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران از فتنه ۸۸ و ۹۶ گسترده‌تر بود. چندی طول نکشید که مردم با بصیرت در راهپیمایی‌های جداگانه در کشور و با حضور خود این موضوع را به خوبی به تصویر کشیدند که به آتش کشیدن و تخریب اموال عمومی را نمی‌توان اعتراض نامید.

دخالت‌های نابجایی که باعث رسوایی  آمریکایی‌ها می‌شود

دخالت در امور اجرایی و سیاسی کشورها کار همیشه مسئولان آمریکایی بوده و هست. این بار پمپئو وزیر امور خارجه ایالات متحده نظر بی‌اساس خود را درباره انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی در توییتی نوشت: انتخابات مجلس ایران ۲ماه دیگر برگزار می‌شود، اما نظام از همین حالا با رد صلاحیت یک‌هزار نامزد مشغول تقلب است. ما در کنار مردم ایران، مردمی که فقط می‌خواهند صدایشان شنیده شود، می‌ایستیم.

این توییت بلافاصله با واکنش جدی سخنگوی شورای نگهبان  مواجه می‌شود و  کداخدایی در این‌باره گفت: انتخابات هنوز شروع نشده، بحث تقلب و دستکاری در انتخابات را مطرح می‌کنند و این به دلیل آن است که می‌دانند دموکراسی و انتخابات در جمهوری اسلامی ایران واقعی است و مردم ایران اسلامی با جان و دل در انتخابات شرکت می‌کنند.

نتیجه ناکامی دشمنان در نقشه های شوم خود چیست؟/

کدخدایی افزود: پمپئو جواب بدهد که در آمریکا برای انتخابات هر دو مجلس چند نفر ثبت‌نام می‌کنند؟ یا برای انتخابات ریاست‌جمهوری چند نفر رقابت می‌کنند؟ آیا برای انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۲۰۰ نفر را داشته‌اید که ثبت‌نام کرده باشند و یا برای انتخابات مجلس، ۱۶ هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند؟ بنابراین تأیید نشدن تعدادی از این ثبت‌نام‌کنندگان را بهانه‌ای برای دستکاری انتخابات مطرح می‌کنند و این‌گونه می‌خواهند مردم‌سالاری واقعی ایران اسلامی را خدشه‌دار نشان دهند که البته این دروغ‌ها را مردم باور نکرده و نمی‌کنند.

 سیلی محکمی که جایش ماند

صبح روز ۱۳ دی امسال از روز‌های سخت کشور بود و خبری تلخ تمام کشور را فرار گرفت؛ سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده خستگی‌ناپذیر جبهه‌های حق علیه باطل در حمله بالگرد‌های آمریکایی به خودروی حامل وی در اطراف فرودگاه بغداد، شهد شیرین شهادت را سر کشید و به یاران شهیدش پیوست.
اگرچه آمریکایی‌ها بعد از این خباثت صحبت‌های بی‌اساسی را بیان کردند، ولی حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع این شهید بزرگوار و شهدای مقاومت نشان دهنده سیلی بزرگی به آمریکایی‌ها بود. سردار شریف، سخنگوی سپاه با اشاره به تشییع باشکوه پیکر سردار سلیمانی می‌گوید: وقتی پیکر سردار را به کشور آوردند در پنج شهر اهواز، مشهد، تهران، قم و کرمان تشییع شد و ۲۵ میلیون نفر در این مراسم شرکت کردند و  ایران داغدار این حادثه بزرگ شد.

دلقکی که دست پیش گرفت که پس نیفتد!

به دنبال حمله ارتش تروریستی ایالات متحده آمریکا به خودروی سردار شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آنها انجامید، ایران در بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد و برخی منافع دیگر آمریکا در عراق انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد؛ در این حمله شماری از نظامیان تروریست آمریکایی به هلاکت رسیدند و واشنگتن از ارائه آمار واقعی تلفات این حمله موشکی هراس دارد!

نتیجه ناکامی دشمنان در نقشه های شوم خود چیست؟/

آمریکایی‌ها آخرین سناریوی شوم خود علیه جمهوری اسلامی ایران را با بزرگنمایی و سیاسی‌سازی سقوط هواپیمای اوکراینی در پیش گرفتند؛ موضوعی بعد از اثبات شدن خطای انسانی در اصابت موشک به این هواپیما توسط جمهوری اسلامی. بلافاصله رهبرمعظم انقلاب، دولت و سپاه پاسداران نسبت به این اتفاق ابراز تأسف کردند و حتی برخی از خانواده جانبختگان این هواپیما نسبت به این بزرگنمایی آمریکایی‌ها اعلام برائت کردند.

قوی بودن در برابر شرارت‌های آینده دشمنان

حالا بعد از شرارت‌های مختلف آمریکایی‌ها و دشمنان این نظام، قطعا ممکن است سناریوی‌های شوم دیگری علیه جمهوری اسلامی در دستور کار باشد؛ از سویی در اسفند ماه، یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پیش است، باید مراقبت‌های لازم از نقشه‌های آن طرفی‌ها توسط مردم و مسئولان انجام گیرد؛ به عبارتی دشمن ۴۰ سال استحاله جمهوری اسلامی را مد نظر دارد به ویژه در این ۱۰ سال اخیر فتنه‌های زیادی علیه مردم و نظام جمهوری اسلامی به پا شده است.
نتیجه فتنه و شرارت‌های مختلف اگرچه با خسارت‌های متفاوتی مواجه بوده، اما در نهایت نتیجه آن ۱۰ سال ناکامی بوده است و رهبر معظم انقلاب اسلامی در نماز جمعه اخیر فرمودند: «تنها راه در پیش پای ملّت ایران عبارت است از «قوی شدن»؛ باید تلاش کنیم قوی شویم؛ ما بحمدالله دارای قدرتیم و به توفیق الهی قوی‌تر هم خواهیم شد. البتّه قدرت فقط قدرت نظامی نیست؛ اقتصاد کشور باید قوی شود، جهش علمی و فناوری باید ادامه پیدا کند؛ پشتوانه همه این‌ها هم حضور مردم عزیزمان در صحنه است.


بیشربخوانید: اِبایی از مذاکره نداریم، اما نه با آمریکا/ آن روزی که موشک‌های سپاه، پایگاه آمریکایی را در هم کوبید، ایام الله است/ آمریکایی‌ها داعش را درست کردند تا ایران را بزنند/ حادثه سقوط هواپیما دل ما را سوزاند


گزارش از محمدعلی میرزایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۶ اسفند ۱۳۹۸
اثبات اينكه اين نظام در برابر هيچ متخلفي كوتاه نمياد
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۰۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
راه اصلی توسط مسولین مبارزه با فساد ونظارت دقیق در امور است تا مفسدان وفرصت طلبان بی رحم امکان فریب و اسیب به عموم مردم را نداشته باشند در ادامه بصیرت افزایی توسط اهل داتش ودلسوزان وعقلای جامعه است تا مردم نقشه های دشمن را بهتر بشناسند ودر ادانه خود نردم که حساب دشمنان وپیروان داخلی انها را خصوصا از بین صاحب منصبان ، را از هم وطنان دلسوز ورنج کشیده جدا کنند تا دیکر در صورت وجود فساد بتوانند با اعتراضات مناسب جلوی ان را بکیرند نه اینکه مانند دوره های قبل دشمنان ونفوذی های انان با خرابکاری اعتراضات را طور دیگر جلوه داده و امکان اعتراض به مفاسد را نابود نکنند دشمن کشور غرق در فساد را برای ما میخواهد مانند عصر پهلوی اول و دوم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
راهش این جمله کوتاه است : بصیرت افزایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۷ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
اگاهی اجتماعی و سواد رسانه ای و شفافیت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر آل سعود خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
استقامت کنیم و جهادی کار کنیم و توکل مون بر خدا باشه نه امریکا
Iran (Islamic Republic of)
معین
۰۰:۲۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
بهترین و تنها راه خشکاندن ریشه اختلاس و رانت خواری و در صورت بروز مجازات اشد است، زیرا در این صورت اکثریت ملت با نظام خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
تنها راهش اینست که دوست و دشمن را از هم تمیز دهیم و بعد اقدامات لازم را انجام دهیم.بعضی موقع ها هم توی آستین هایمون هم را بایدچک کنیم که دشمن مثل مار توی آستین پرورش ندهیم و بعدش وقتی خیلی دیر است بگوییم ای وای از ماست که بر ماست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
اگه هوای مردم رو مسئولان داشته باشن وامیدشون به مردم باشه وفقط خودشون رو آقا بالاسر مردم حس نکنند وامتیازات ویژه بدون دلیل براخودشون قائل نباشن و برنامه ریزی علمی و متعهدانه برای مملکت داشته باشن وپست براسفرخارج رفتن نگیرن وبفکر مردم باشن هیچ اتفاقی نمیفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بهترین راه انتخاب نکردن نفوذی ها و مسئولین تنبل نادان بی وجدان غربزده وانتخاب مسئولین انقلابی شجاع خداترس تو پستهای مدیریتی غیر این ضربه ای که از داخل میخوریم از دشمن بیشتره.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۳:۲۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بسم رب الشهداء و الصدیقین : بنام خداوند جان و خرد :
انتقام و پاسخ به ترور شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و همراهان و یاران سردار دلهای سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص و تمامی آزاد اندیشان تشنه عدالت و انسانیت این نبود عین الاسد این فقط و فقط یک سیلی کوچک بود نه انتقام و نه پاسخ بود این سیلی فقط برای این بوده که تمامی هیمنه و غرور پوشالی آمریکاییهای تروریست غاصب یرای چندمین بار در منطقه شکسته شود و هشداری بود که کلا از منطقه سر تا سر جهان اسلام کاسه کوزشون رو جمع کنند و فرار کنند قبل از آنی که نابود شوند و جنازه هاشون هم به کشورشون نرسد . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۰:۴۹ ۲۰ بهمن ۱۳۹۸
«أعوذ بِاللَّهِ مِنَ الشَّیطَانِ الرَّجِیمِ»
« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ »
مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذِينَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ
" صدق الله العظیم " یا " صدق الله العلی العظیم".
لبیک یا رسول الله ص .
السلام علیک یا اباصالح المهدی/ اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه .
والسلام وصلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بهترین راه صداقت و پرهیز از دروغ است وقتی مردم دارن همه نوع فشارو تحمل میکنند برای اینکه اقایان جیبشون پر و سیر باشند بعد درباره همه چی به مردم دروغ میگویند درباره مذاکره یارانه گرانی سر به فلک کشیده گرانی مسکن گرانی بنزین سقوط هواپیما خلاصه ما درسته توی این کشور زندگی میکنیم ولی مسولین مارا محرم وعدد حساب نمیکن و خیلی راحت همه انها به ما دروغ میگویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
پرهیز از انتصاب مسئول بی کفایت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بهترین راه مقابله با دشمنان جلوگیری از چاپ پول بی پشتوانه ومبارزه با فساد دانه درشتها است
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۱:۱۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
هیچ ایرانی با غیرت و با تعصبی خونش را فدای کشورش میکند نه خاک کشورش را به بیگانگان بفروشد.
حساب اغتشاشگران و وطن فروشان از دلسوزان و خواسته های بحق مردم جداست.
دریغ است که ایران ما ویران شود.
Iran (Islamic Republic of)
mahmod
۱۹:۲۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بهترین راه این هست که اگر بنزین را گران می کنیم یعنی لیتری ۳۰۰۰تومان وبعد مردم را دلخوش به پرداخت سبد معیشتی بغیر از یارانه نقدی میکنیم دیگر دنبال کلک وحقه بازی نباشیم وبگوئیم یارانه نقدی ومعیشتی باهم از سال دیگر میشود ۷۲هزار تومان ومبلغ تقریب ۲۸ هزار کاهش بدهیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۸ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
همونم به ما ندادن، پدرم کارمند بازنشستست، تازه گفتن یارانه قبلیتونم میخوایم قطع کنیم تو سایتشون، خدا رو شکر فهمیدم بچه مایدارم اونم با پراید لکنده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
نابودی منافقان مخصوصا مصیح علینژاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
اینا رو اگه رسانه ها تو بوق و کرنا نکن از نظر ماهوی برا خانواده درجه یک خودشون هم ارزش ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
گوش به فرمان مقام معظم رهبری)حفظه الله و سرکار آمدن نیروهای دلسوز و انقلابی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بزرگترین دشمن وطن بی تفاوتی دولتمندان بر مشکلات مرزنشینان و سیستان و بلوچستان و بیکاری . مسکن و ازدواج جوانان است که آمریکا و اروپا می‌توانند موج سواری بر مشکلات مردم بنفع خود کنند .دولتمندان از خواب کمایی بیرون آیید و جهادی کار کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
متاسفانه کانالهای معاند من و تو و بی بی سی و ایران اینترنشنال سعی در فرشته نشان دهنده آمریکا و اروپا به قشر جوان کشورند .و انور آب را بهشت و وطن را جهنم جا میزنند .واقعیات اینور آب را نمیگویند .آمریکا واقعا شیطان رجیم برای همه دینا بجز کشورهایی که نوکر و جیره خوار و مزدورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
راه مقابله با دشمن اینه اقایان مسئولان یه تکونی به خودشون بدن وجدانشونو بیدار کنن یه خورده از خود گذشتگی کنن به فکر ارامش ورفاه وکم کردن مشکلات مردم باشن واقتصاد مملکت رو قوی کنن... چین رو ببینید در عرض ده روز بیمارستان ساخت و واکسن کرونا رو تولید کرد وحتی اگه این جنگ بیولوژیک از طرف امریکا بود رو شکست داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
به امید روزی که مشکلات اقتصادی جامعه حل شود و ایران بطور کامل در تمام حوضه های اقتصادی، علم و فناوری و... استقلال پیدا کند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
اللهم عجل لولیک الفرج......آی مردم امام زمان رو فراموش نکنید برا فرجش دعا کنید که فرج شما در این دعاست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بهترين راه افشا كردن راههاي نفوذ دشمنه
Iran (Islamic Republic of)
دانيال
۱۴:۵۴ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بهترين راه مقابله با نقشه هاي شوم دشمن.حفظ يكپارچگي داخليه..با يه كشوره متحد هيچ دشمنه خارجي جرات جنگيدن نداره..و اين با حق انتخاب دادنه واقعي به اين چهار نسل بعد از انقلاب محقق ميشه..نسلي كه هيچ نقشي در سالهاي قبل از انقلاب نداشته ولي بيشترين نقش رو در حال حاضز و سالهاي بعد خواهد داشت..نسلي كه احساس ميكنه در انتخابه سيستم كشورش هيچ نقشي نداره.نسلي كه از دخالته بيگانه بيزاره ولي در داخل هم فقط راه پدرانش رو رفته و اختياري ندارهومثل فرزندي كه هيچ وقت ازدواج نكرده احساس بيهودگي ميكنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
درسته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
بستن دهن بعضی سیاسیون.روزنامه های زنجیرهای .وپرهیز از غافلگیری شبانه مردم .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۱۳:۵۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
سلام ،

حفظ نیروهای خودی .
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۱۳:۳۹ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
یعنی هنوز فکر می کنید که در ایران استحاله انجام نگرفته است و عوامل امریکا تمام مصادر امور در مراکز قدرت و ثروت راتصاحب نکرده اند وسرنوشت مردم و مملکت در دست انها نیست؟!!!!!!!....
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۷:۵۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
خدایی من نفهمیدم چی گفتی ، بیشتر توضیح می دی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۵ بهمن ۱۳۹۸
نه !
آخرین اخبار