میزان بارش در «دستگرد» نیکشهر به ۱۸۶ میلی متر رسید

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: میزان بارش باران در ایستگاه بارانسنجی «دستگرد» نیکشهر به ۱۸۶ میلی متر رسید.

میزان بارش در «دستگرد» نیکشهر به ۱۸۶ میلی متر رسیدمحمود دیانتی رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:با بیان اینکه همچنان بارش باران در اکثر نقاط استان ادامه دارد، افزود: بر اساس جدیدترین اطلاعات دریافتی از ایستگاه‌های بارانسنجی استان پس از «دستگرد»، از ایستگاه‌های «بنت» نیکشهر ۱۴۰، بزمان ۷۴، دلگان، ۶۵، «محمد آباد کورین» زاهدان ۶۰، «گوهرکوه» خاش ۵۳، «توکل آباد شورک» زاهدان ۵۲.۴، «مرکز تحقیقات» زاهدان ۴۸ میلی متر باران گزارش شده است.

او بیان اینکه در مرکز تحقیقات هواشناسی استان واقع در بلوار خلیج فارس نیز تا ساعت ۱۰ صبح امروز ۴۸ میلی متر باران باریده است، گفت: میزان بارندگی در فرودگاه زاهدان نیز تا کنون ۲۸ میلی متر اندازه گیری شده است.

رئیس شبکه پایش هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ارتباط تعدادی از ایستگاه‌های بارانسنجی استان مانند توتان در نیکشهر و شهر فنوج قطع است که به محض برقراری، اطلاعات آن اعلام می‌شود.

دیانتی ادامه داد: سامانه بارشی فعلی قوی‌ترین سامانه بارشی امسال استان است که دامنه فعالیت و ارتفاع ریزش‌های آن طی چند سال اخیر کم سابقه بوده است.

او در بخش دیگری گفت: همچنان تا اوایل صبح یکشنبه سامانه بارشی در استان فعال است و بارش‌های قابل توجه به همراه دارد؛ بنابراین توصیه می‌شود در زمان فعالیت سامانه بارشی از تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها اجتناب و از سفر‌های غیر ضرور پرهیز شود.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار