یک مقام مسئول در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بارش در سه استان خطرساز است/ پیش‌بینی پایداری جو و افزایش آلاینده‌ها در پایتخت

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت:در استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان شدت بارش‌ها خطرساز است.

خبرنگار: محبی/بارش در سه استان خطرساز است/ پیش‌بینی پایداری جو و آلاینده‌های نسبی هوا در پایتختصادق ضیاییان مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت و گو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت آب و هوای کشور، اظهار کرد: امشب در استان‌های سواحل دریای خزر، برخی مناطق خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، اصفهان، فارس، کهگلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختاری، کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بارش خواهیم داشت.
 
او افزود: شدت بارش در استان‌های هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان خطرساز است چرا که احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها وجود دارد.
 
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا تا قبل از ظهر در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی بارش خواهیم داشت، بیان کرد: طبق نقشه‌های هواشناسی فردا سامانه بارشی از کشور خارج می‌شود.
 

جوی آرام برای آسمان تهران پیش‌بینی می‌شود 

 
ضیاییان درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران، گفت: با توجه به پایداری جو طی روز یکشنبه انتظار افزایش نسبی آلاینده‌ها برای شهر تهران داریم.
 
این مقام مسئول از استمرار بارش باران طی روز‌های آینده خبر داد و گفت: طی روز‌های دوشنبه و سه‌شنبه در سواحل شمالی و برخی نقاط شمال شرق و شرق بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود ضمن آنکه روز چهارشنبه در مناطق شمال شرق و شرق سواحل بارش پراکنده دور از انتظار نیست.
 
او در پایان، تصریح کرد: روز یکشنبه در نیمه شرقی کشور و مناطق خلیج‌فارس و دریای عمان بارش با شدت کمتری ادامه می‌یابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار