به گفته کارفرما و پیمانکار؛

فاز نخست متروی کرج نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود

استاندار البرز گفت: فاز نخست متروی کرج به گفته کارفرما و پیمانکار، نیمه اول سال آینده افتتاح می‌شود.

روان سازی ترافیک درون و برون شهری کرج مطالبه مردمیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،عزیز الله شهبازی استاندار البرز در بازدید از روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج، ایستگاه طالقانی گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، این بازدید ها به صورت مستمر برای بررسی روند پیشرفت پروژه و خداقوت گفتن به دست اندرکاران این امر، در دستور برنامه است.

استاندار البرز گفت: در این شرایط سخت به لحاظ بودجه و اعتبار، پیمانکار مربوطه در قطار شهری کرج با قدرت مشغول کار است.

شهبازی با اشاره به بهره برداری از پروژه قطار برقی کرج-هشتگرد، گفت: این پروژه پس از سال ها انتظار با پیگیری های جدی استانی و جلب توجه ملی با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و اکنون در حال ارائه خدمات به مردم است، بنابراین با اهتمام ویژه ای در نظر داریم برای تکمیل قطار شهری کرج نیز همراهی و پیگیری لازم را داشته باشیم.

او افزود: شهردار و شورای اسلامی شهر کرج با علاقه و انگیزه بالایی برای تکمیل این پروژه وارد عمل شده اند.

استاندار البرز گفت: امید است براساس اعلام شهردار کرج و پیمانکار مربوطه در نیمه اول سال ۹۹شاهد بهره برداری از فاز یک قطار شهری کرج باشیم.

اصغر کمالی زاده شهردار کرج در این بازدید با اشاره به همراهی و حمایت جدی استاندار البرز در راستای تسریع در تکمیل پروژه قطار شهری کرج، افزود: تمامی تلاش ما این است که فاز یک قطار شهری کرج را در هفته دولت سال ۹۹ به ایستگاه پایانی برسانیم.

کمالی زاده گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته از سوی استاندار البرز مقرر شد جلسه ای پیرامون بررسی منابع اعتباری قطار شهری در نهاد ریاست جمهوری داشته باشیم.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.