طراحی قلم لمسی اپل با دوربین وسنسورهای متعدد

طرح اولیه Apple Pencil آینده اپل نشان می‌دهد که این قلم هوشمند ویژگی‌هایی از جمله دوربین مجزا، حسگر‌های بیومتریک دارد.

تجهیز Apple Pencil به یک دوربین مجزابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل طرح اولیه‌ای را به عنوان ثبت اختراع در سازمان ثبت اختراع آمریکا به ثبت رسانده است. این طرح اولیه نشان می‌دهد که قرار است قلم هوشمند اپل، Apple Pencil در آینده به چه شکلی باشد. این طرح اولیه همچنین با هدف قرار دادن حسگر‌های لمسی روی قلم هوشمند آینده اپل طراحی شده است.


بیشتر بخوانید: معرفی پرچمدارانی که در نیمه ابتدایی سال ۲۰۲۰ وارد بازار می‌شوند


اپل در حق اختراع جدید خود گفته است سنسور لمسی این قلم هوشمند می‌تواند برای تشخیص دادن ژست‌های مختلف مانند تعداد ضربه‌ها مورد استفاده قرار گیرد. اپل همچنین در نظر دارد که روی این اختراع خود یک اسکنر بیومتریک، دوربین و یک میکروفن کار بگذارد. مهندس‌های اپل می‌خواستند از تمام ظرفیت‌های این قلم هوشمند استفاده کنند در نتیجه به این اختراع یک پردازنده، حافظه، باطری مجزا، سنسور‌های بیشتر، تجهیزات ارتباطی، اسپیکر، میکروفن و دیگر تجهیزاتی که بتواند آن را از دیگر قلم‌های هوشمند مجزا کند، اضافه خواهد کرد.

کسی نمی‌داند که این قلم هوشمند قرار است چه مشخصاتی داشته باشد، اما Apple Pencil می‌تواند یک حسگر اثر انگشت برای احراز هویت اپلیکیشن Apple Pay داشته باشد. سؤالی که بسیاری از طرفداران اپل خواهند پرسید این است که آیا این قلم هوشمند برای گوشی‌های هوشمند این شرکت ارائه خواهند شد یا خیر که در جواب باید گفت دیگر به زمانی رسیده‌ایم که اپل برای بازاریابی هم که شده پشتیبانی از قلم‌های هوشمند را برای آیفون‌های خود در نظر بگیرد.

تجهیز Apple Pencil به یک دوربین مجزا

گفتنی است، اپل تا به حال طرح‌های زیادی برای قلم هوشمند خود، Apple Pencil ارائه کرده است، اما بیشتر آن‌ها به میزان دقت این قلم‌ها مربوط بود. با گذشت زمان و پیشرفت S Pen سامسونگ و طرفداران زیاد این قلم هوشمند، به نظر می‌رسد اپل برنامه‌ای دارد تا به رقابت با سامسونگ بپردازد و سنسور‌های جدیدی به قلم هوشمند خود اضافه کند. با این وجود، اگر اپل این قلم هوشمند را تولید کند، آن را برای دستگاه‌های مدل Pro خود در نظر خواهد گرفت و فقط به عنوان یک وسیله جانبی مجزا برای گوشی‌های آیفون به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار