در بیانیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا اعلام شد؛

شهادت شهید سلیمانی؛ نشانگر حمایت آمریکا از تروریسم

مجمع انجمن های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا پس از تظاهرات مقابل سفارت امریکا در لندن بیانیه ای صادر کردند.

شهادت حاج قاسم سلیمانی؛ نشانگر حمایت آمریکا از تروریسمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در پی جنایت تروریستی نیرو‌های آمریکایی در به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بیانیه‌ای صادر کرد.
 
متن بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

و هرگز گمان مبر آن‌ها که در راه خدا کشته شده‏ اند، مردگانند؛ بلکه آن‌ها زنده هستند و نزد پروردگارشان روزى داده می ‏شوند.

احتراماً به استحضار میرساند پیرو بیانیه مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در پی جنایت تروریستی نیرو‌های آمریکایی و شهادت حاج قاسم سلیمانی، روز یکشنبه ۵ ژانویه ۲۰۲۰، تظاهراتی در مقابل سفارت آمریکا برگزار و بیانیه زیر صادر گردید.

بسمه تعالی
 
یزید نیز مانند آمریکا ظالم بود و تصور داشت با به شهادت رساندن امام حسین (ع) دنیا را از اسلام، قرآن و اهل البیت (ع) جدا خواهد کرد. یزید بزودی متوجه اشتباه خود شد و طرفداران امام حسین (ع) امروز به میلیارد‌ها انسان افزایش یافته است. ترامپ بزودی متوجه اشتباه خود خواهد شد و طرفداران شهید حاج قاسم سلیمانی نیز مانند طرفدارن امام حسین (ع) روز به روز بیشتر خواهند شد.

دفاع از مظلومیت و مقابله با تروریسم از وظایف شرعی و انسانی میباشد. شهید حاج قاسم سلیمانی مقابله با تروریسم و دفاع از مردم مظلوم جهان را وظیفه خود دانست و مردم جمهوری اسلامی ایران، کشور‌های همسایه ایران، کشور‌های منطقه خلیج فارس، آمریکا و اروپا را از گروهک تروریستی داعش نجات داد. بی شک حاج قاسم سلیمانی بزرگترین تهدید برای تروریسم، گروهک تروریستی داعش و گروهک‌های تروریستی دیگر بود و تمام دنیا از این حقیقت مطلع بودند. فلذا به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی توسط رژیم فاسد آمریکا نشانگر حمایت آمریکا از تروریسم و گروهک تروریستی داعش است.

به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بالاترین مقام نظامی در منطقه، اعلان جنگ با جمهوری اسلامی ایران است.

ترامپ بداند که شکستن قوانین حقوق بشرو ملل متحد، ظلم و ستم به مظلومین و جنایت تروریستی او به هیچ وجه توسط جامعه‌ی مسلمین و عدالت خواه تحمل نخواهد شد.

از اعضای انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا، مسلمانان، دانشجویان، شهروندان انگلیس، ایرانیان، عراقی‌ها و ملیت‌های دیگری که در برنامه ریزی و برگزاری این تظاهرات کمک کردند سپاس گزاری به عمل می‌آوریم، ان شاء الله که خداوند متعال به شما پاداشی عظیم عطا فرماید. شایان ذکر است که این تجمع عظیم تنها یکی از اقدامات انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در اعتراض به حمله بزدلانه‌ی ایالات متحده بوده و ان شاالله با حمایت مردم شریف و حق طلب، این انجمن اعتراض خود را از طرق دیگر نیز به گوش جهانیان خواهد رساند. باشد که رسوایی و حقارت دولت فاسد و تروریست ایالات متحده برهمگان آشکار گردد.

چند نکته مهم این تظاهرات:
۱️. این تظاهرات با برنامه ریزی و مدیریت انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا و با حضور پررنگ دانشجویان و شهروندان انگلیس برگزار شد.

۲️. بیش از صد‌ها نفر در این تظاهرات شرکت کردند.

۳️. معترضین با حفظ اخلاق اسلامی عمیقاً جنایت تروریستی آمریکا را محکوم نموده و اعتراض خود را نسبت به این جنایت با صدای بلند و رسا به گوش سفارت آمریکا رساندند.

۴️. معترضین جنایت تروریستی آمریکا که منجر به شهادت حاج قاسم سلیمانی، حاج ابومهدی المهندس و همراهانش شد را خلاف انسانیت، تعالیم الهی و قوانین ملل متحد نامیدند.

۵️. معترضین دونالد ترامپ را تروریست و آمریکا را خالق گروه تروریستی داعش خواندند.

گزارش فعالیت‌های دیگر انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در رابطه با حادثه شهادت سردار قاسم سلیمانی متعاقباً ارسال خواهد گردید.

التماس دعا و یا علی مدد

مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان

منطقه بریتانیا

از طرف:
- شورای مرکزی مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا
- انجمن اسلامی دانشجویان ادینبرا
- انجمن اسلامی دانشجویان ابردین
- انجمن اسلامی دانشجویان نیوکاسل
- انجمن اسلامی دانسحویان گلاسگو
- انجمن اسلامی دانشجویان بردفورد
- انجمن اسلامی دانشجویان ناتینگهام
- انجمن اسلامی دانشجویان لیدز
- انجمن اسلامی دانشجویان لندن
- انجمن اسلامی دانشجویان لیورپول
- انجمن اسلامی دانشجویان منچستر
- انجمن اسلامی دانشجویان بیرمنگام
- انجمن اسلامی دانشجویان کمبریج
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار