بسته اخبار حوادث ۲۲ دی ماه ۹۸؛

رهایی گروگان ۲۸ ساله با دستگیری ۲ آدم ربا /ریزش آوار جان دختر سراوانی را گرفت

مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۲۲ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

رهایی گروگان ۲۸ ساله با دستگیری ۲ آدم ربا /ریزش آوار جان دختر سراوانی را گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،مهمترین حوادث امروزیکشنبه ۲۲ دی ماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.

آزادی گروگان از چنگال  آدم ربایان

با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان، جوان ۲۸ ساله کرمانی پس از ۱۸ روز اسارت از چنگال آدم ربایان رها و ۲ آدم ربا دستگیر شدند.

سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان  گفت: در پی دریافت نیابت قضائی از دادسرای عمومی و انقلاب شهر کرمان مبنی بر انتقال جوانی ۲۸ ساله توسط ۲ فرد آدم ربا به حوزه استحفاظی سیستان و بلوچستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او  افزود: با توجه به مشخص نبودن مخفیگاه آدم ربایان، کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان، تحقیقات گسترده‌ای را در این خصوص آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان بیان داشت: پس از چندین شبانه روز تلاش بی وقفه سرانجام تیم رسیدگی کننده پرونده با یک سری کار گسترده اطلاعاتی محل اختفاء آدم ربایان در منطقه "نصرت آباد" شهرستان زاهدان شناسایی و عملیات رهایی گروگان را آغاز کردند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی استان پس از هماهنگی‌های لازم قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد عمل شدند و ضمن دستگیری ۲ فرد آدم ربا، گروگان ۲۸ ساله را پس از ۱۸ روز اسارت، آزاد کردند.

سردار قنبری خاطر نشان کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده از متهمان مشخص شد که انگیزه آن از این فعل مجرمانه اختلافات مالی ناشی از معاملات ناصواب مواد مخدر بوده است.

او  عنوان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

ریزش آوار جان دختر سراوانی را گرفت

رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ریزش دیوار یک واحد مسکونی براثر بارندگی در «کهکـ» سراوان جان دختر پنج ساله سراوانی را گرفت.

فریبرز راشدی اظهار داشت: این حادثه ساعت ۱۴ امروز به علت سست شدن دیوار منزل یکی از شهروندان سراوانی به دلیل بارندگی‌های شدید چند روز اخیر رخ داد.

او  ادامه داد: بعداز اعلام حادثه یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

واژگونی وانت تویوتا در محور"خاش-سراوان"

واژگونی یک دستگاه وانت تویوتا در محور"خاش-سراوان"، یک کشته و ۳ مجروح برجای گذاشت.

سرهنگ "کشواد بهروزی زاده" رئیس پلیس راه شمال استان سیستان و بلوچستان  گفت: ساعت ۱۴ و ۴۶ دقیقه روز گذشته یک فقره تصادف فوتی در کیلومتر ۵۰ محور"خاش-سراوان" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله تیم گشت تصادفات پلیس راه برای بررسی موضوع به محل حادثه حاضر شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، یک دستگاه وانت تویوتا با ۴ سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است.

سرهنگ بهروزی زاده تصریح کرد: در این حادثه متاسفانه خانمی ۵۲ ساله به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و ۳ سرنشین دیگر خودرو نیز مجروح و با کمک نیرو‌های امدادی به بیمارستان "رازی" سراوان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه شمال استان سیستان وبلوچستان خاطر نشان کرد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده است.

نزاع خیابانی چند جوان در "چابهار"منجر به قتل شد

نزاع خیابانی چند مرد جوان در شهرستان چابهار جوان ۲۱ ساله را به کام مرگ کشاند.

سردار"محمد قنبری" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان  گفت: ساعت ۲۲:۰۰ شامگاه هفتم اردیبهشت ماه سالجاری یک فقره نزاع خیابانی در یکی از خیابان‌های چابهار به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

او افزود: با حضور عوامل انتظامی در محل و بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد چند مرد جوان با هم درگیر که یکی از طرفین نزاع که جوانی ۲۱ ساله به علت اصابت چند ضربه چاقو به پهلو و پا به شدت مجروح و قبل از رسیدن نیرو‌های درمانی به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید در محل فوت کرده است.

سردار قنبری تصریح کرد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد طرفین نزاع که بین ۲۳ تا ۲۵ سال سن دارند از قبل با هم مشاجره خیابانی داشته اند که کارآگاهان دایره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی با بررسی‌های موجود و یک سری تحقیقات میدانی ۲ نفر از عاملان اصلی این نزاع را شناسایی و دستگیری آنان را در دستور کار خود قرار دادند.

او  اظهار داشت: در کمتر از ۲ هفته از وقوع جنایت یکی از عاملان اصلی این جنایت که جوانی ۲۵ ساله است را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: با توجه به متواری بودن دیگر عامل این جنایت روز گذشته اطلاعاتی در خصوص محل اختفای دیگر متهم این پرونده در یکی از روستا‌های شهرستان قصرقند بدست آمد.

سردار قنبری تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده پرونده با شناسایی مخفیگاه متهم محل را محاصره و با هماهنگی قضائی او را در اقدامی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از محل یک قبضه چاقو کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان گفت: با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از این ۲ متهم دستگیر شده برای شناسایی ضارب اصلی همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار