ورود موجی ناپایدار از جو منطقه

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: هوای استان تا ۲۴ ساعت آینده تحت تاثیر گذر موجی ناپایدار از جو منطقه، نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و باراش برف و باران خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،شهناز حق‌پرست کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت : هوای استان تا ۲۴ ساعت آینده تحت تاثیر گذر موجی ناپایدار از جو منطقه، نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد و باراش برف و باران خواهد بود.

او افزود: شرایط ناپایدار و بارندگی به ویژه در منطقه اورامانات و نواحی غربی استان از نمود بیشتری برخوردار است بارش علاوه بر ارتفاعات گردنه‌ها و مناطق سردسیر به تدریح در نواحی معتدل نیز به شکل برف دیده خواهد شد.

او افزود: ادامه این شرایط ممکن است، اوایل وقت فردا سه‌شنبه با تشکیل مه صبحگاهی در پاره‌ای از نقاط همراه باشد.

حق‌پرست افزود: از اواخر وقت سه‌شنبه تا پایان هفته به استثنای کاهش دمای هوا طی ساعاتی از شب به‌خصوص در بامداد روز چهارشنبه و در بعضی ساعات افزایش پوشش ابر پدیده خاصی دیگر را برای استان نخواهیم داشت.

او سردترین نقطه استان طی ۲۴ ساعت گذشته را سنقر با هشت درجه سانتی‌گراد زیر صفر و گرم‌ترین را سومار با ۱۹ درجه بالای صفر اعلام کرد و افزود: دمای شهر کرمانشاه طی این مدت در سردترین ساعت صفر درجه سانتی‌گراد و در گرم‌ترین، ۹ درجه سانتی‌گراد در نوسان بوده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار