رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

مراسم بزرگداشت جان‌باختگان هواپیمای مسافربری اوکراین در تهران برگزار می‌شود

محمودی گفت: همزمان با ایام فاطمیه، مراسم بزرگداشت جانباختگان هواپیمای مسافربری اوکراین برگزار می شود.

مراسم بزرگداشت جان‌باختگان هواپیمای مسافربری اوکراین در تهران برگزار می‌شودبه گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران صبح امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهادت ناجوانمردانه سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمش ابومهدی المهندس و همراهانش و تشییع دهها میلیونی این شهدا در عراق و ایران اقتدار اسلام، انقلاب و وفاداری ملت غیرتمند ایران به امام، ولایت و رهبری را به نمایش گذاشت و خشم سران استکبار را برانگیخت.

او ادامه داد: هدف قرار دادن مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در عراق توسط سپاه مقتدر پاسداران تفوق نظامی ایران را به رخ آمریکا کشید و سردمداران استکبار را در بهت و حیرت فرو برد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: در این میان هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری به جهت خطای انسانی در شرایط کاملا جنگی کام ملت ایران را تلخ کرد که قطعا باید مراجع ذیصلاح به امر مقام معظم رهبری به این مسئله رسیدگی کنند.

محمودی خاطرنشان کرد: البته در این میان عده ای فرصت طلب و فریب خورده  که سر در آخور جاسوسخانه انگلیس داشتند، طی چند روز اخیر به حریم سپاه و ارزش های انقلاب تعرض کردند که قطعا توسط ملت بصیر وانقلابی ایران محکوم است و این حریم‌شکنان با خانواده‌های محترم مصیبت دیده هیچ سنخیتی ندارند.

او ضمن اظهار همدردی با خانواده‌های مصیبت دیده و آرزوی صبر واجر الهی برای آنان بدینوسیله از شهروندان عزیز تهرانی دعوت کرد تا در مراسم بزرگداشت این عزیزان همزمان با ایام فاطمیه که از سوی هیئت رزمندگان اسلام در مهدیه امام‌ حسن مجتبی(ع) به نشانی خیابان آزادی ، غرب بزرگراه یادگار امام(ره) ناحیه بسیج مقداد روز دوشنبه ۲۳ دی ماه ۹۸ از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۲ برگزار می شود، شرکت کنند.

محمودی در پایان بیان کرد: دیگر مراسمات بزرگداشت جان‌باختگان هواپیمای مسافربری اوکراین در روزهای آینده متقابلا اعلام می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار