همچنان ۲۰ مسیر ارتباطی سیستان و بلوچستان بسته است

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰ مسیر ارتباطی نواحی مرکزی و جنوبی این استان با توجه به شدت بارندگی‌ها و طغیان رودخانه‌های محلی همچنان بسته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، روح الله سرگزی  معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان اظهار داشت: براساس هشدار‌های سازمان هواشناسی مبنی بر بارندگی شدید همراه با بارش برف در نقاط کوهستانی در سیستان و بلوچستان شاهد نزول قابل توجه این رحمت الهی در استان بودیم که علاوه‌بر خوشحالی مردم سبب بسته شدن ۳۰ مسیر ارتباطی اصلی و فرعی شد.

او افزود: هم‌اینک ۲۰ مسیر در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر طغیان رودخانه‌های محلی همچنان بسته است.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر‌ها به طور شبانه‌روزی ادامه دارد، اما در بسیاری از نقاط باید با پایان یافتن بارندگی شاهد فروکش کردن رودخانه‌های محلی و در نتیجه بازگشایی مسیر‌ها باشیم.

اوبا بیان اینکه بیشترین بارندگی در نیکشهر، سرباز و قصرقند گزارش شده است گفت: براثر بارش‌های شدید علاوه‌بر بسته شدن مسیر‌های ارتباطی، فوت ۲ نفر، سر ریز شدن برخی سد‌ها و تخریب منازل مسکونی را به همراه داشته است.

براساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی که از روز جمعه وارد سیستان و بلوچستان شده تا صبح روز یکشنبه در منطقه فعال بود و بارش‌های قابل توجهی به همراه دارد به طوریکه بیشینه بارش‌ها به صورت نقطه‌ای در برخی نقاط خاص در غرب و جنوب غرب استان به ۲۰۰ میلی‌متر می‌رسد.

انتهای پیام/گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار