انصاری فرد: با گل محمدی می‌توانیم به چهارمین قهرمانی برسیم/ شجاعت پیروانی ستودنی است

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هواداران از انتخاب گل محمدی راضی هستند و با او می‌توانیم برای چهارمین سال پیاپی قهرمان لیگ شویم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد حسن انصاری فرد درباره انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی جدید تیم پرسپولیس تهران و جانشین گابریل کالدرون بیان کرد: خدا را شکر می‌کنیم با توجه به فشار‌هایی که سمت باشگاه بود و هواداران از ما انتظار داشتند هرچه سریع‌تر تکلیف تیم مشخص شود و این انتخاب انجام شد. کالدرون تا شنبه شب به ما خبر نداده بود و به نظر من تنها لطف خدا و دعای هواداران سبب شد در ۲ روز هم در زمینه جذب بازیکن و هم انتخاب سرمربی، توفیق حاصل کنیم.

او افزود: سرمربی‌ای را انتخاب کردیم که مورد رضایت هواداران مان است و اطمینان داریم با این کادرفنی و بازیکنان می‌توانیم چهارمین قهرمانی لیگ برتر فوتبال را رقم بزنیم.


بیشتر بخوانید: ناراحتی هواداران شهرخودرو از جدایی گل‌محمدی


مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره زمان و شرایط قرارداد گل محمدی گفت: ابتدا باید از مجموعه شهر خودرو به ویژه فرهاد حمیداوی و هیئت مدیره محترم شان که همکاری خوبی با باشگاه پرسپولیس داشتند تشکر کنم. در این برهه جذب سرمربی از یک تیم لیگ برتری خیلی سخت بود. رقم قرارداد را پس از حضور گل محمدی و مدیربرنامه اش در باشگاه اعلام می‌کنیم، اما پول رضایت نامه او را به باشگاه شهرخودرو پرداخت کرده ایم. زمان این قرارداد هم یک سال و نیم و تا پایان لیگ بیستم است.

انصاری فرد: با گل محمدی می‌توانیم به چهارمین قهرمانی برسیم/ شجاعت پیروانی ستودنی است

انصاری فرد درباره دستیاران یحیی گل محمدی در پرسپولیس بیان کرد: این موضوع پس از جلسه مان مشخص می‌شود و یحیی در این جلسه دستیاران خود را به ما معرفی می‌کند.


بیشتر بخوانید: ITC بازیکن جدید پرسپولیس دریافت شد/ اوساگونا با شماره ۹۹


او درباره بازیکنان جدید پرسپولیس گفت: کریستین اوساگونا را جذب کردیم و در این مورد هم باید از سعید آذری، مدیرعامل فولاد خوزستان که برخورد حرفه‌ای با پرسپولیس داشت تشکر کنم. باید یک مهاجم را جذب می‌کردیم. با توجه به اینکه در تمام پست‌ها بازیکنان خوب، ممتاز و درجه یک داریم، باید تیم را در خط حمله تقویت می‌کردیم. بازیکنان مدنظرمان را با گزینه‌های سرمربیگری مان به ویژه یحیی گل محمدی در میان گذاشتیم و در نهایت آن‌ها نیازشان را اعلام کردند. تاکنون اوساگونا را گرفته ایم و جذب یک مهاجم دیگر هم در دستور کار است که ان شاالله بتوانیم او را هم به خدمت بگیریم.

انصاری فرد: با گل محمدی می‌توانیم به چهارمین قهرمانی برسیم/ شجاعت پیروانی ستودنی است

انصاری فرد درباره ادامه همکاری باشگاه پرسپولیس با افشین پیروانی بیان کرد: تعریف‌های خوبی درباره اختیار باشگاه و کادرفنی داریم و با توجه به اینکه پیروانی منصوب باشگاه بود، همچنان کارش را ادامه می‌دهد. از زمانی که او به پرسپولیس آمده موفقیت‌های خوبی داشته ایم و افشین تیم را خوب مدیریت و هدایت کرده است. در ماجرای اختلافش با کالدرون هم پیروانی گفت اگر سرمربی تیم مرا نمی‌خواهد پرسپولیس را  ترک می‌کنم. شجاعت پیروانی جای قدردانی و سپاس دارد.


بیشتر بخوانید: گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس شد


او افزود: او به تیم بازمی گردد و فکر می‌کنم کادر سرپرستی، مربیگری و مدیریتی پرسپولیسی داریم. من، افشین پیروانی، یحیی گل محمدی، کریم باقری پرسپولیسی هستیم و ترکیب مان کامل است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره اینکه آیا حضور کریم باقری در جمع دستیاران گل محمدی قطعی است، اظهار داشت:  انتخاب کادر فنی با سرمربی تیم است و ما یک ساعت دیگر با گل محمدی درباره کادرفنی جلسه داریم. به نظر من بعید است باقری نخواهد در پرسپولیس بماند. او هم یک پرسپولیسی تمام عیار است و مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار