شب سرشار از غم و هیجان رضا بهرام/ خواننده «گل عشق» پلی بک نخواند!

جدیدترین کنسرت رضا بهرام سرشار از غم و هیجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، جدیدترین کنسرت رضا بهرام خواننده پاپ، دوشنبه ۲۳ دی ماه طی دو سانس در هتل اسپیناس پالاس برگزار شد.

رضا بهرام

به تازگی ویدئویی از اجرای پلی بک این خواننده در فضای مجازی و برخی خبرگزاری‌ها منتشر شده بود. این در حالی است که با شنیدن آثار بهرام، به نظر می‌رسید وی مسلط به موسیقی ردیف دستگاهی و آواز ایرانی است. در این اجرا از اهالی رسانه دعوت شد که به تماشای کنسرت بهرام بنشینند و از نزدیک اجرای او و امکان پلی بک بودن کنسرتش را ارزیابی کنند. پیش از این همه رسانه‌ها به اجرای بهرام دعوت نشده بودند.

اجرای زنده رضا بهرام

او در بخش‌های مختلف این اجرا با ارکستر و بدون ارکستر سعی کرد عیار صدایش را نشان دهد. بهرام پس از اجرا با ارکستر در برخی قطعات، ابیاتی از هر آهنگش را بدون همراهی ساز‌ها می‌خواند.

کنسرت جدید بهرام خواننده پاپ

این کنسرت زمستانه رضا بهرام با یک دقیقه سکوت به احترام درگذشتگان حادثه سقوط هواپیما آغاز شد. او گفت: عذرخواهی می‌کنم که مانند دیگر کنسرت‌ها پر هیجان روی استیج نیامدم. این موضوع به دلیل از دست رفتن برخی از هموطنانمان در حادثه اخیر است. بهرام بلافاصله قطعه‌ای با نام «دوست دارم شمع باشم» را بدون ساز خواند و سپس قطعه «شب‌های بعد از تو» را به یاد این درگذشتگان اجرا کرد.

قطعه ای که رضا بهرام برای درگذشتگان سقوط هواپیما خواند

در ادامه ترک به ترک اجرا ریتمیک‌تر و پر هیجان‌تر شد. بهرام قطعات «بیمار»، «آرامشی دارم»، «آتش»، «کجایی» (۲ بار)، «هیچ»، «کاش»، «دل»، «دیوانه» و «عادلانه نیست» را یکی پس از دیگری به مخاطبانش هدیه کرد.


بیشتر بخوانید: ترکیب آواز ایرانی و موسیقی وارداتی/ چگونه خوانندگان پرطرفدار روی بورس آمدند؟


مانند دیگر کنسرت‌های این خواننده، اجرای قطعه «گل عشق» پرهیجان‌ترین بخش اجرای رضا بهرام را رقم زد. «گل عشق» که مشهورترین و شاید محبوب‌ترین قطعه این خواننده است، با همراهی طرفداران این خواننده اجرا شد. در بخش دیگری از کنسرت بهرام، او از حامد دهقانی آهنگساز و ترانه سرای بسیاری از قطعاتش دعوت کرد به روی صحنه بیاید. او با تک نوازی گیتار به دست دهقانی قطعه «از عشق بگو» را اجرا کرد. قطعه‌ای که نام بهرام با آن بر سر زبان‌ها افتاد. «از عشق بگو» با درخواست هواداران این خواننده پاپ دو بار اجرا شد.

کنسرت بهرام در هتل اسپیناس

بخش متفاوت دیگر کنسرت بهرام، اجرای قطعه «مو به مو» با حضور پر رنگ نوازندگان گیتار و گیتار الکتریک بود. او البته این قطعه را در لحظات پایانی کنسرتش یک بار دیگر و به شکل ریمیکس اجرا کرد.

کنسرت رضا بهرام با اجرای قطعه از عشق بگو

بهرام در این کنسرت از قطعه «لطف» هم رونمایی کرد و چند بیت از آن را خواند. قطعه‌ای که دو هفته آینده منتشر می‌شود.


بیشتر بخوانید: عکس‌های بیشتر از کنسرت رضا بهرام


انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۱۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
رضاتوعالی هستی
آخرین اخبار