استاندار خراسان شمالی:

۲۰ کشور خارجی در راه خراسان شمالی

استاندار خراسان شمالی با بیان این که بجنورد میزبان سومین دوره مسابقات جهانی ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی خواهد بود از حضور ۲۰ کشور آسیایی، اروپایی و آفریقایی در این مسابقات خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی گفت: بجنورد از ۲۸ دی ماه تا دوم بهمن ماه میزبان این دوره از مسابقات جهانی خواهد بود که تاکنون علاوه بر ایران ۲۰ کشور جهت حضور اعلام آمادگی کرده اند.

 شجاعی افزود: ۲۸ دی ماه پذیرش تیم ها و ۲۹ دی ماه وزن کشی ورزشکاران را خواهیم داشت و مسابقات ۳۰ دی ماه آغاز می شود.

استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: مسابقات زورخانه ای تیمی، انفرادی و کشتی پهلوانی به ترتیت در صبح و عصر روزهای ۳۰ دی، اول و دوم بهمن برگزار می شود و سوم بهمن تیم ها بجنورد را به سمت تهران ترک می کنند.

شجاعی از حضور ۱۲ تیم آسیایی، ۷ تیم اروپایی و ۲ تیم آفریقایی در این مسابقات خبر داد و گفت: تا کنون تیم های عراق، بنگلادش، هندوستان، اندونزی، تانزانیا، اوگاندا، آذربایجان وارد ایران شده اند و در سنندج و بیرجند اردو دارند.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: تیم کره جنوبی نیز ۲۵ دی ماه و سایر تیم ها ۲۸ دی ماه وارد بجنورد می شوند.

 این مسابقات در محل سالن ورزشی دانشگاه دولتی بجنورد با حضور تیم های ورزشی از کشورهای افغانستان، عراق، تاجیکستان، ایران، بنگلادش، کره جنوبی، هندوستان، اندونزی، قرقیزستان، ترکمنستان، ازبکستان، آذربایجان، مجارستان، اوکراین، قبرس، استونی، گرجستان، ترکیه، اوگاندا و تانزانیا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.