با دستور مدیرعامل شستا انجام می‌شود؛

اعزام کاروان کمک‌های اهدائی «شستا» به مناطق سیل‌زده

ستاد متمرکز کمک‌رسانی به سیل‌زدگان شستا با هدف سازماندهی و هدایت کمک‌های شرکت‌های زیرمجموعه به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان تشکیل شد.

اعزام کاروان کمک‌های اهدائی «شستا» به مناطق سیل‌زدهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی وقوع سیل و آبگرفتگی گسترده در جنوب استان سیستان و بلوچستان و همزمان با دستور رهبر معظم انقلاب و دستور ویژه محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی مبنی بر ضرورت کمک‌رسانی به مناطق آسیب‌دیده، ستاد متمرکز مسئولیت اجتماعی شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی با هدف سازماندهی و هدایت کمک‌های اهدایی شرکت‌های تابعه شستا صبح روز سه‌شنبه مورخ ۲۴دی‌ماه۹۸ جلسه فوری تشکیل داد.

براساس این گزارش، در این نشست که با حضور معاونان و مدیران ستادی شستا و تعدادی از مدیران عامل هلدینگ‌های شستا برگزار شد مقرر شد؛

  • تمامی شرکت‌های تابعه شستا کمک‌های اهدایی خود را به‌صورت متمرکز و از طریق این ستاد ارسال کنند.
  • کاروان‌های اهدایی شستا به مناطق آسیب‌دیده تحت عنوان کاروان همدلی با ظرفیت حدود ۱۰۰ کامیون از شرکت‌های مختلف زیرمجموعه این هلدینگ به مناطق سیل‌زده اعزام می‌شوند.
  • براساس تصمیم دیگر ستاد کمک‌رسانی شستا، هلدینگ دارویی تأمین، دارو‌های موردنیاز برای ارسال به مراکز درمانی محل بحران را بدون درنظر گرفتن محدودیت‌های بدهی‌های قبلی تأمین و ارسال کند.
  • از ظرفیت حمل و نقل شرکت بارز ترابر و حمل و نقل آبادان برای انتقال کمک‌ها به مناطق سیل‌زده بهره‌برداری شود، ضمن آن که شرکت لوازم خانگی پارس نیز تعدادی لوازم خانگی را در اختیار ستاد مدیریت بحران استان قرار دهد.
  • براساس تصمیم این ستاد، کلیه پرسنل شستا و شرکت‌های زیرمجموعه این هلدینگ به‌صورت اختیاری ۱ تا ۳ روز حقوق خود را برای کمک به مردم مناطق آسیب‌دیده اختصاص دهند.
  • هلدینگ سیمان تأمین ۲ هزار تن سیمان را برای ارسال به مناطق آسیب‌دیده در مراحل بازسازی آماده سازی کنند.

 در همین راستا حسن محمدی مدیر روابط‌عمومی شستا مسئولیت سازماندهی ارسال و توزیع کمک‌ها به صورت متمرکز در منطقه را برعهده گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار