امکانات و اماکن ورزشی سیستان و بلوچستان در اختیار سیل زدگان قرار می‌گیرد

تمامی امکانات و امکان ورزشی سیستان و بلوچستان با دستور وزیر ورزش و جوانان برای امداد در اختیار ستاد بحران کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در پی سیل سیستان و بلوچستان، مسعود سلطانی فر به معاونان وزارتخانه و مدیران کل ورزش و جوانان استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان، هرمزگان و سازمان‌های تابعه دستور داد تمامی امکانات و امکان ورزشی جهت امداد و مطابق درخواست در اختیار ستاد بحران کشور قرار گیرد و نیاز‌های اولیه آن‌ها تامین شود.

همچنین در پی شرایط جوی و بارندگی شدید و همچنین جاری شدن سیلاب در شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان، «ادهم کرد»، مدیرکل ورزش و جوانان استان در راستای تاکیدات سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، تمام روسای ادارات ورزش و جوانان به همراه هیات‌های ورزشی استان و سمن‌ها را در حالت آماده باش برای اجرای تمامی اقدامات پیش بینی شده برای مقابله با خطرات آبگرفتگی و سیل به ویژه در جنوب استان قرار دادند.

مجموعه‌ها و سالن‌های شهرستان‌های چابهار، قصرقند، فنوج، سراوان، مهرستان، سیب سوران، نیکشهر، کنارک، ایرانشهر و خاش برای اسکان و ارائه خدمات به همشهریان در خدمت ستاد بحران قرار گرفته است.

ورزشکاران و جوانان عضو سازمان‌های مردم نهاد در قالب یگان‌های امداد با محوریت ستاد بحران سیستان و بلوچستان برای کمک رسانی به همشهریان و مهمانان آماده باش هستند.

تاکنون ورزشکاران، هیئت‌های ورزشی و سمن‌های جوانان استان سیستان و بلوچستان مرحله اول کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را به مردم سیل زده شهرستان‌های استان سیستان و بلوچستان ارسال کرده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار