افزایش مشارکت مردم اولویت برنامه‌های دهه فجر

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان گفت: زمینه مشارکت مردم در برنامه‌های دهه فجر فراهم شود.

افزایش مشارکت مردم اولویت برنامه‌های دهه فجربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان، با بیان اینکه امسال و در آستانه فرا رسیدن دهه فجر تحولات بسیار جدی رخ داد که مسئولان باید زمینه مشارکت بیشتر مردم را در برنامه‌های دهه فجر فراهم کنند، افزود: شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی موجب می‌شود که امسال آئین متفاوتی در ایام الله دهه فجر داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه دشمن از مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی ترسیده بود، گفت: امسال باید در دهه فجر برنامه‌هایی در نظر گرفته شود که برای مشارکت مردم جاذبه داشته باشند.

او دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برشمرد و گفت: مجریان برنامه‌های دهه فجر مسئولان هستند و مردم به خوبی نشان داده‌اند که اگر مسئولان بستر‌های مناسب را فراهم کنند، آن‌ها خود حماسه حضور خواهند آفرید.

آزادبخت با بیان اینکه باید برنامه‌های نو، بدیع و متنوعی در دستور کار قرار گیرد، گفت: شرایط کنونی شرایط حساسی است و با سیلی مختصری که به آمریکا زده شد، این اقدام همیشه در حافظه تاریخ خواهد ماند و با این حال باید مراسمی برگزار شود تا جهانیان بدانند که انقلاب اسلامی، انقلابی مردمی است.

این مسئول ادامه داد: توجه به این نکته ضروری است که باید هوشیار و آگاه بود تا فرصت‌طلبان از حماسه حضور مردم در روز ۲۲ بهمن سو استفاده نکنند.
انتهای پیام/ج

برچسب ها: استانداری ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار