ترامپ؛ هیزم آتش اختلاف میان نامزد‌های دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۰

رئیس‌جمهور آمریکا در تلاشی آشکار سعی کرد از اختلاف نظر میان رقبای دموکراتش در انتخابات ۲۰۲۰ به نفع خود بهره گیرد.

تلاش ترامپ برای دو به هم زنی میان رقبای دموکرات خود در انتخابات ۲۰۲۰به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با بهره‌گیری از مباحث انتخاباتی میان نامزد‌های دموکرات، به انتقاد از برنی سندرز، نامزد ایالت ورمونت پرداخت.

رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی در میلواکی درباره نماینده دموکرات ایالت ورمونت گفت: من او را نمی‌شناسم. من از او خوشم نمی‌آید، اما باور نمی‌کنم که او گفته باشد یک زن نمی‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری پیروز شود.

ترامپ در ادامه گفت بر این باور است که یک زن می‌تواند به کاخ سفید راه یابد.

پیش از این رسانه‌ها به نقل از الیزابت وارن، سناتور دموکرات ایالت ماساچوست گزارش دادند که برنی سندرز قویا گفته که یک زن نمی‌تواند پیروز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شود. برنی سندرز گزارش شبکه خبری سی ان ان در خصوص این اظهارات در دسامبر سال ۲۰۱۸ را تکذیب کرد. با این حال وارن دوشنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد سندرز با این عقیده او که یک زن می‌تواند در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برنده شود، مخالف است. این تازه‌ترین تنش انتخاباتی میان وارن و سندرز در جریان کارزار‌های انتخاباتی آن‌ها است.

ترامپ  پیش از این در حساب شخصی خود در توئیتر نوشت: برنی سندرز احمق در نظرسنجی‌ها در حال پیش افتادن است و در مقابل رقبایش در داخل حزب تنبل (دموکرات) بسیار خوب به نظر می‌رسد. خب همه این‌ها یعنی چه؟ گوش به زنگ باشید! برنی سندرز در پاسخی کوتاه به این توئیت ترامپ نوشت: این یعنی تو داری می‌بازی!

ترامپ روز گذشته نیز با اشاره به اختلافات احتمالی میان دو نامزد دموکرات در پیامی توئیتری از احتمال یک تنش میان این دو صحبت به میان آورد. به نظر می‌رسد ترامپ سعی دارد از اختلاف نظرات میان نامزد‌های دموکرات ریاست جمهوری آمریکا بهره گرفته و آتش آن را شعله‌ور کند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در آبان ماه سال ۹۹ برگزار خواهد شد. نامزد‌های حزب دموکرات پس از برگزاری انتخابات درون حزبی در مرحله نهایی با دونالد ترامپ که نماینده حزب جمهوری‌خواه است به رقابت خواهند پرداخت.

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار