اتحاد هنرمندان و خریداران آثار هنری برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان

هنرمندان عرصه تجسمی پویش خیرخواهانه‌ای را برای کمک به مردم سیل زده سیستان و بلوچستان آغاز کرده‌اند.

اتحاد هنرمندان و خریداران آثار هنری برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستانبه گزارش حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی اقدام خیرخواهانه امیر یگانه هنرمند و مجموعه‌دار، تعدادی از آثار هنری توسط هنرمندان و مجموعه‌داران  جمع‌آوری شده و برای معاوضه با اقلام ضروری مناطق سیل‌زده در استان سیستان و بلوچستان در گالری آرتیبیشن آماده فروش  است.

خریداران و خیرینی که مایل به کمک‌رسانی به این مناطق هستند، می‌توانند آثار موجود در سایت آرتیبیشن را مشاهده و در ازای خرید این آثار، اقلام مورد نیاز سیل زدگان را تهیه و به آدرس گالری آرتیبیشن واقع در خیابان شریعتی، پایین‌تر از حسینیه ارشاد، نرسیده به همت، گل نبی (غرب)، میدان احمدی‌روشن (کتابی)، خیابان ساسانی‌پور، خیابان قندی (دریا)، پلاک ۶ ارسال کنند.

همچنین خریدارانی که امکان خرید اقلام را ندارند، می‌توانند با پرداخت وجه به ارزش کالا‌های درج شده در بخش توضیحات اثر، اثر هنری مورد نظر خود را دریافت کنند. از طرفی هنرمندان و مجموعه‌دارانی که مایل به اهدا و ارائه آثار خود در این نمایشگاه هستند، می توانند تصاویر و اطلاعات آثار خود را اعلام نمایند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار