کاهش قیمت گوشت قرمز در استان قزوین / قیمت نان دولتی از هفته آینده افزایش می‌یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: قیمت گوشت قرمز بین ۱۵ تا ۲۵ هزار تومان کاهش یافته است.

عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوینگفت:با نظارت قیمت گوشت در سه هفته اخیر اندکی کاهش داشته است به طوریکه گوشت گوساله مخلوط از ۹۰ هزار تومان به ۶۵ تا ۷۰ هزار تومان و گوشت گوسفندی هم از ۱۱۰ هزار تومان به ۹۵ هزار تومان رسیده است.

قبادی افزود: پیگیری و نظارت تا منطقی شدن قیمت‌ها ادامه دارد.

معاون استاندار گفت: کمیته‌ای متشکل از کارشناسان، تولیدکنندگان و توزیع کنندگان بر روی اقلام و مایحتاج ضروری مردم در بازار نظارت می‌کند و برای تعدیل قیمت‌ها در استان و اگر از اختیارات استان خارج باشد با وزارتخانه‌های مرتبط مکاتبه می‌شود.

قبادی با اشاره به افزایش ۲۰ تا ۳۰ درصدی قیمت نان در آزاد پزی‌ها از اوایل این هفته گفت: در نانوایی‌های دولتی هم از اوایل هفته آینده قیمت‌ها افزایش می‌یابد.

قبادی اضافه کرد: برای کاهش ضایعات نان و استفاده نکردن از افزودنی‌هایی نظیر جوش شیرین بر روی کیفیت نان به صورت روزانه دقیق و کامل نظارت می‌شود.

اودرباره نظارت بر مراکز دوگانه سوز کردن خودرو‌ها هم گفت: تعزیرات با مراکزی که به صورت غیر استاندارد اقدام به دوگانه سوز کردن خودرو‌ها می‌کنند، به صورت جدی برخورد می‌کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار