جمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

سلبریتی‌ها مواظب باشند بعد‌ها شرمنده مردم نشوند

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: سلبریتی‌ها دست از دخالت در امور کشور را بردارند و مواظب باشند تا شرمنده مردم نشوند.

سلبریتی ها مواظب باشند بعدها شرمنده مردم نشوند/ترامپ همان فردی است که تحریم دارویی علیه مردم اعمال کردمحمد جواد جمالی نوبندگانی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به خطای انسانی صورت گرفته در حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: این اتفاق بار‌ها در کشور‌های دیگر و به ویژه آمریکا صورت گرفته و این کشور نیز سال‌ها پیش در یک اشتباه هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار داد.

او با اشاره به دخالت برخی هنرمندان در این مسائل افزود: برخی از سلبریتی‌ها که اتفاقاً تحصیلات بالایی نیز ندارند به خود اجازه می‌دهند تا در تخصصی‌ترین مسائل به اظهار نظر پرداخته و آب در آسیاب دشمن بریزند.

جمالی بیان کرد: افراد به ظاهر هنرمندی که این روز‌ها رسانه‌ها و به خصوص صدا و سیما را مورد هجمه قرار می‌دهند شهرت چندانی نداشته و با دستاویز شدن به اتفاق‌های اخیر کشور سعی دارند تا نام خود را مطرح کرده و از آب گل آلود ماهی بگیرند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد: سلبریتی‌هایی که آب به آتش ترامپ می‌ریزند باید بدانند که این فرد در کشور خود به بی اخلاقی شهره است و حقوق افراد را پایمال می‌کند، ترامپ که سعی دارد خود را دوست مردم نشان دهد همان فردی است که تحریم‌های ظالمانه و دارویی را علیه آنان اعمال کرد.

او بیان کرد: بهتر است سلبریتی‌ها دست از دخالت در امور کشور را بردارند و مواظب باشند تا بعد از تمام شدن این غائله و رو شدن دست آمریکا بیش از گذشته شرمنده مردم نشوند.

جمالی در پایان گفت: همان جمعیت چند میلیونی که برای تشییع سردار سلیمانی به خیابان آمدند به آمریکا اجازه نخواهند داد تا بر جمهوری اسلامی ایران سلطه پیدا کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
میترا
۱۴:۵۲ ۲۸ دی ۱۳۹۸
اینایی که اینقد پر روشدن ودر امور تخصصی کشور دخالت می کنند وباعث تفرقه میشوندواز اآمریکا وانگلیس حمایت می کنند وآب به آسیاب دشمن می ریزند ودر جبهه دشمن هستند باید برای همیشه ممنوع الکارشوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۶ دی ۱۳۹۸
این به اصطلاح سلبریتی ها تا عمر دارن شرمنده مردم هستن.چون شهرتشان مدیون محبت مردم است
Iran (Islamic Republic of)
هامان ونداد
۲۰:۴۲ ۲۸ دی ۱۳۹۸
سلبریتی نه سرنتیپیتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۲ ۲۶ دی ۱۳۹۸
ای جماعت سلبریتی اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید.زندگی دو روز این دنیا چه بهتر ک شرافتمندانه باشد.اینقدر خودتان را درنظر مردم خوار و خفیف نکنید
آخرین اخبار