اداره کردن زندان‌ها نیازمند تامین بودجه است

سرپرست اداره کل زندان‌های استان اردبیل گفت: اداره کردن زندان‌ها با کمبود اعتبارات امری بسیار دشوار است و برای ادامه اداره نیاز به تامین بودجه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، جابر عبدی، سرپرست اداره کل زندان‌های استان اردبیل صبح امروز در دیدار با مدیرکل دیوان محاسبات استان گفت: تلاش کارکنان زندان‌های استان برای کاهش و صرفه جویی در هزینه‌‌ها به منظور حفظ بیت‌المال ستودنی ست و اداره کردن زندان‌ها با کمبود اعتبارات تملک دارایی و هزینه‌ای امری بسیار دشوار است.

او با ارائه گزارشی از اقدامات زندان‌های استان در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی، بهداشتی و درمانی،  آموزش و اصلاح و تربیت و پروژه‌های عمرانی و هزینه‌های جاری و تملک دارایی در زندان‌های استان افزود: اداره کردن زندان‌ها با این اعتبارات بسیار دشوار و مستلزم توجه دولت به این بخش و همچنین تعامل قانونی با نهادهای نظارتی می‌باشد.

سرپرست اداره کل زندان‌های استان اردبیل گفت: کار در زندان از نظر مشقت و زیان آور بودن غیرقابل قیاس با دیگر مشاغل دولتی است و از مسئولان دولتی انتظار می‌‌رود تا جایی که قانون اجازه می‌دهد همکاری و همراهی با مسئولان زندان‌ها داشته باشند و برای برون رفت از مشکلات راه کارهای قانونی ارایه دهند و توجه ویژه‌‌ای به زندان و کارکنان آن داشته باشند.

عبدی با اشاره به تلاش‌های انجام گرفته در زندان‌ها برای حفظ بیت‌المال و رعایت قانون در هزینه کردها تصریح کرد: پرهیز از اسراف و حفظ بیت‌‌المال در مسائل مالی سرلوحه امور در زندان‌‌های استان اردبیل و کارکنان این بخش بوده و زندان‌ها باتوجه به اهمیتی که در بستر امنیت اجتماعی دارند حساس بوده و باید توجه مضاعفی به آن شود. 

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.