سرهنگ دوستعلی خبر داد؛

دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو محله جوادیه

سرکلانتر هفتم پایتخت از دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو و اعتراف آنان به ۳۵ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری ۲ سارق لوازم خودرو محله جوادیهبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پایتخت گفت: با وقوع چند فقره سرقت لوازم داخلی خودرو در محدوده کلانتری ۱۱۷ جوادیه مشخص شد که راننده و سرنشین یک خودرو سواری از خودرو‌های فاقد دزدگیر سرقت کرده اند.

وی تصریح کرد: پلاک انتظامی خودروی سارقان ناخوانا بود و ماموران توفیقی در شناسایی مالک خودرو نداشتند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه ماموران کلانتری جوادیه برای شناسایی و دستگیری متهمان گشت زنی‌های انتظامی را افزایش دادند، افزود: گشت زنی‌های هدفمند ادامه داشت تا اینکه ساعت ۲۳ شب گذشته ماموران کلانتری هنگام گشت زنی در محدوده خیابان ۲۰ متری جوادیه با دو نفر برخورد کردند که از خودروشان پیاده و مشغول بازکردن در خودروی دیگری شدند.

سرکلانتر هفتم با اشاره به اینکه سارقان به محض مشاهده گشت انتظامی کلانتری از محل متواری شدند، ادامه داد: تعقیب پلیسی آغاز و پس از مدتی تعقیب و گریز ماموران موفق شدند هر ۲ سارق را در محدوده نواب جنوبی دستگیر کنند.

وی گفت: در بازرسی از خودروی متهمان تعدادی لوازم داخلی خودرو از قبیل ۵ حلقه لاستیک خودرو، ۶ دستگاه ضبط خودرو و ۵ دستگاه باند کشف شد، گفت: متهمان ۳۵ و ۳۰ ساله پس از انتقال به کلانتری اظهار داشتند با پرسه زنی‌های شبانه خودرو‌هایی که فاقد دزدگیر بود را شناسایی و لوازم داخل آن را سرقت می‌کردیم.

سرهنگ جلیلیان در پایان با بیان اینکه متهمان به ۳۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، افزود: شناسایی مال باختگان در دستور کار ماموران پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرقت خودرو ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار