اذعان مقام ارشد ارتش آمریکا:

ایران دشمن توانمندی است و قابلیت‌های نظامی بسیاری دارد

دبیر ارتش آمریکا در سخنانی به توانمندی‌ و قابلیت‌های نظامی ایران اذعان کرد.

ادعان مقام ارشد ارتش آمریکا؛ ایران دشمن توانمندی استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «رایان مک‌کارتی» دبیر ارتش آمریکا می‌گوید که در پی حمله موشکی ایران به پایگاه هوایی «عین الاسد»، پنتاگون ارسال سامانه‌های پدافند موشکی بیشتر و دیگر تجهیزات به خاورمیانه را بررسی می‌کند.

مک‌کارتی روز چهارشنبه ضمن اذعان به توانمندی نظامی ایران، گفت: آن‌ها دشمن توانمندی هستند و قابلیت‌هایی دارند که می‌توانند به نیروهای آمریکایی‌ حمله کنند و آن‌ها را بکشند.

این مقام ارشد ارتش آمریکا گفته که در نهایت تصمیم‌گیری درباره این موضوع با «مارک اسپر» وزیر دفاع این کشور خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

دبیر ارتش آمریکا درباره تجهیزات احتمالی که ارسال آن‌ها به خاورمیانه در دست بررسی است، گفت: این قابلیت‌ها می‌تواند شامل انواع مختلف تجهیزات مانند سامانه‌های پدافند موشکی باشد، ما این موضوع را بررسی می‌کنیم.

مک‌کارتی از ارائه جزئیات بیشتر در این باره خودداری کرده است.

ارتش تروریستی آمریکا بامداد روز جمعه ۳ ژانویه (۱۳ دی) با حمله هوایی به فرودگاه بغداد، سردار سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس و ۱۰ تن دیگر از جمله فرمانده نیرو‌های بسیج مردمی عراق را به شهادت رساند. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس خبری رسما اعلام کرد به دستور مستقیم او عملیات انجام شد. آمریکا مدعی است ترور سردار سلیمانی یک اقدام پیشگیرانه برای جلوگیری از درگیری نظامی و محافظت از نیرو‌ها و منافع خود در منطقه بوده است.

بامداد روز چهارشنبه ۸ ژانویه (۱۸ دی) روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حملات سنگین موشکی به پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در انتقام از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» و یارانش خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۶ دی ۱۳۹۸
ایران ژاندارم منطقه است ...هیچ کس جرات ندارد باهاش یک ودو کند ...ایران یک را دو میکند ودو را صفر..ما میتوانیم همه دنیا را ایران کنیم ..بعد دوسال هیچ کشوری وجود نخواهد داشت همه جای دنیا میشود ایران..
آخرین اخبار