فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ستاد مدیریت بحران هرمزگان در سیل اخیر به موقع ورود کرده است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ستاد مدیریت بحران هرمزگان در سیل اخیر به موقع ورود کرده است و حل بسیاری از مشکلات مردم در همه بخش‌ها مورد پیگیری قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد مدیریت بحران شهرستان جاسک که با حضور استاندار هرمزگان و دیگر مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: با ورود به موقع ستاد مدیریت بحران این استان، حل بسیاری از مشکلات مردم در بخش‌های زیرساختی همچون بازگشایی راه ها، اتصال برق، ارتباط سیار، آب و دیگر بخش‌ها با سرعت مورد پیگیری قرار گرفته است.

او با تقدیر از تلاش‌های ستاد مدیریت بحران هرمزگان جهت حل مشکلات مناطق سیل زده شرق این استان، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز از تمامی ظرفیت‌های خود در منطقه برای خدمات و امداد رسانی به مردم سیل زده بهره گرفته و تا پایان این شرایط در کنار مردم منطقه خواهد بود.

به دنبال فعالیت سامانه بارشی در استان هرمزگان در روز‌های ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه سیلاب زیادی در شرق هرمزگان از جمله جاسک، سیریک و بشاگرد به وقوع پیوست و روستا‌های منطقه تحت تاثیر آن قرار گرفتند.

به دنبال این سیلاب‌ها خسارت بسیاری به خانه‌های روستایی، تاسیسات آبرسانی و برق، ابنیه و جاده‌ها در منطقه جاسک وارد شده است.

شهرستان جاسک در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.