ادبیات کلامی حاج قاسم ادبیات فرماندهی نبود ادبیات بندگی خدا بود

بزرگداشت سردار سلیمانی و حادثه هواپیمایی بوئینگ ۷۳۷ در مسجد خواهر امام رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رمضانی گیلانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم بزرگداشت سردار سپهبد قاسم سلیمانی و حادثه هواپیمایی بوئینگ ۷۳۷ که در مسجد خواهر امام رشت برگزار شد با تسلیت به خانواده‌های جانباختگان حادثه گفت: گرچه حاج قاسم را بیشتر در عرصه‌های نبرد و فرماندهی و عرصه بین‌الملل می‌شناسند، اما ایشان هیچ وقت خود را فرمانده نمی‌دانست، ادبیات کلامی حاج قاسم ادبیات فرماندهی نبود ادبیات بندگی خدا بود.

وی افزود: سردار سلیمانی اهل معرفت، محبت، اطاعت و ادب بود و به این ابعاد شخصیتی سردار کمتر پرداخته شده است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) حاج قاسم را به معنای واقعی کلمه عمار انقلاب و مالک اشترانقلاب دانست افزود: وی صاحب بصیرت بود و مقام معظم رهبری وقتی فرماندهی به دست حاج قاسم بود احساس امنیت می‌کردند و هیچ دغدغه‌ای به مأموریتی که به او داده می‌شد نداشتند.

آیت الله رمضانی تصریح کرد: سردار سلیمانی اگر در مبارزه با داعش هم شهید می‌شد این جایگاهش نبود، جایگاه ایشان خیلی عمیق‌تر بود که به دست شرورترین افراد و به دستورترامپ که محور شرارت در جوامع بین الملل است شهید شود.

وی مراسم تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی در بغداد، کربلا، نجف، مشهدالرضا و همچنین در تهران را بزرگترین تشییع جنازه در سطح بین‌الملل عنوان کرد که توجه همگان را به خود جلب کرد.

آیت الله رمضانی از شهید سلیمانی به عنوان شهید مقابله با خشونت و تبعیض و بی عدالتی در عرصه بین‌الملل یاد کرد وافزود: حاج قاسم به معنای واقعی کلمه نماد مقاومت در عرصه بین الملل بود.

انتهای پیام/آ

برچسب ها: سردار سلیمانی ، شهید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.