گل محمدی: اگر شهرخودرو رضایت نداشت به پرسپولیس نمی‌آمدم/ تمام تمرکزمان روی بازی با تراکتور است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: اگر باگاه شهر خودرو رضایت نداشت به پرسپولیس نمی آمدم و در همان جا کار می کردم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حاشیه تمرین امروز (پنج‌شنبه) عصر سرخپوشان اظهار داشت: منتظر چنین لحظه ای بودم و حضور هواداران در تمرینات باعث انگیزه مضاعف برای من و بازیکنان می شود. امیدوارم با حمایت طرفداران روز های خوبی را برای آن ها رقم بزنیم.

او در ادامه افزود: برای من بازگشت به پرسپولیس پس از هفت سال باعث افتخار است و از همه عزیزانی که زحمت کشیدند تشکر و امیدوارم جواب محبت هایشان را بدهم.

گل محمدی: اگر شهرخودرو رضایت نداشت به پرسپولیس نمی‌آمدم/ تمام تمرکزمان روی بازی با تراکتور است

اگر شهرخودرو رضایت نداشت به پرسپولیس نمی آمدم 

گل محمدی در خصوص صحبت های فرهاد حمیداوی مالک باشگاه شهر خودرو خراسان که گفته بود برخی فشار ها باعث شد تا یحیی به پرسپولیس برود، بیان کرد: هر نقل و انتقالاتی که رخ می دهد یکسری حرف و حدیث به همراه دارد و در انتقال من به پرسپولیس نکته مهم آن این بود که منافع هر ۲ باشگاه حفظ شد. اگر باشگاه شهرخودرو رضایت نداشت به پرسپولیس نمی آمدم و در همان جا می ماندم.

انگیزه کافی برای کسب چهارمین عنوان قهرمانی لیگ برتر بین بازیکنان وجود دارد

سرمربی پرسپولیس درباره شرایط بازیکنان این تیم افزود: بازیکنان برای کسب چهارمین قهرمانی در رقابت های لیگ برتر انگیزه کافی را دارند و از سوی دیگر ما نیمه نهایی جام حذفی را پیش رو داریم و در کل شرایط روحی و روانی بازیکنان خوب است. با تمام وجود کار می کنیم تا دل هواداران را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید: خارجی‌ها در تمرین پرسپولیس حاضر شدند


گل محمدی: اگر شهرخودرو رضایت نداشت به پرسپولیس نمی‌آمدم/ تمام تمرکزمان روی بازی با تراکتور است

امیدوارم پرداخت نشدن مطالبات باعث بی انگیزی بازیکنان نشود

او در مورد پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان گفت: تنها نگرانی ام همین موضوع مالی و پرداختی باشگاه به بازیکنان است و امیدوارم این مشکلات باعث نشود تا انگیزه بازیکنانم کم شود و در همین مورد با انصاری فرد صحبت کردیم و او در تلاش است تا هر چه سریع تر مطالبات بازیکنان پرداخت شود.

گل محمدی درباره جذب آنتونی استوکس بیان کرد: جذب استوکس هنوز قطعی نشده و با او در حال مذاکره هستیم. در خصوص جذب اوساگونا هم باشگاه با من مورت کرد و با تایید من او جذب شد و به نظرم او می تواند تاثیرگذار باشد.

بهتر است در برخی مسائل سرک نکشیم

او در مورد مبلغ قراردادش با پرسپولیس اظهار داشت: برخی مسائل در قرارداد بازیکنان و مربیان وجود دارد که کاملا شخصی است و به نفع هیچکدام از طرفین نیست که ان مطالب بیان شود. قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال هم بالاتر از همه چیز است که کسی از آن متوجه نمی شود، در کل بهتر است در برخی مسائل سرک نکشیم.

او در پایان تصریح کرد: فعلا نمی خواهم در مورد دربی صحبت کنم و تمام تمرکزمان را برای دیدار با تراکتور گذاشته ایم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار