انتشار کتابی با موضوع جهل تاریخی ترامپ

اخیرا کتابی در آمریکا منتشر شده که سرفصل‌هایی از ناآگاهی‌های دونالد ترامپ از اطلاعات مهم جغرافیایی و تاریخی را در خود جای داده است.

انتشار کتابی با موضوع جهل تاریخی ترامپ در آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، اخیرا کتابی در آمریکا منتشر شد که در آن به رفتار‌های ناشی از ناآگاهی‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور پرداخته شده است. این کتاب دربردارنده مطالبی از ناآگاهی آمریکایی‌ها از اطلاعات تاریخی دیگر ملت‌ها و همچنین جهل خجالت آور از گذشته خودشان است.

کتاب مذکور با عنوان «نابغه باثبات» اثر مشترک فیلیپ رادکر و کارول لیائونینگ, دو تن از روزنامه نگاران واشنگتن پست، سرفصل‌هایی از ناآگاهی‌های ترامپ از اطلاعات مهم جغرافیایی و تاریخی را در خود جای داده است.

به عنوان مثال در این کتاب آمده دونالد ترامپ نمی‌دانست دو کشور هند و چین با هم مرز مشترک دارند. ترامپ این ناآگاهی را در دیداری که با نارندا مودی، نخست وزیر هند داشت آشکار ساخته و این برای مودی بسیار غافلگیرکننده بود.


بیشتر بخوانید: چی گفتی؟/ واکنش ترامپ در برابر خبرنگاران سوژه کمدین معروف آمریکایی شد


بر اساس محتوای این کتاب که واشنگتن پست چکیده‌ای از آن را منتشر کرده، ترامپ تا حد وحشتناکی از مسائل آگاه نیست. ماکس بات، نویسنده آمریکایی می‌نویسد آمریکایی‌ها از جمله رئیس جمهور این کشور نه تنها از تاریخ دیگر ملت‌ها بلکه از تاریخ خودشان هم تا حد خجالت آوری آگاه نیستند که این ناآگاهی می‌تواند بر آینده کشور و دموکراسی تاثیر منفی بگذارد.

نویسنده می‌افزاید درباره پیامد جهل تاریخی، تبعاتی رسواتر از جهل ترامپ را نمی‌توان مشاهده کرد. وی وعده داد آمریکا را به دوران طلایی اش باز می‌گرداند در حالی که از گذشته کشور خود هیچ اطلاعی ندارد.

در این کتاب از کودکان آمریکایی خواسته می‌شود مثل رئیس جمهور کنونی کشور به تاریخشان ناآگاه نباشند، زیرا جهل کشور را از درون به مخاطره می‌افکند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار