همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

خروش مردم قم در حمایت از پاسداران اسلام و امنیت+تصاویر

راهپیمایی مردم قم پس از نماز جمعه در حمایت از پاسداران اسلام،امنیت و همدردی با خانواده‌های شهدای سانحه هوایی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مردم بصیر ولایتمدار و همیشه در صحنه قم امروز  پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در حمایت از آرمان های انقلاب،دفاع از پاسداران اسلام و امنیت میهن،پاسداشت مقام شهدای مقاومت به ویژه سردار دل ها و همدردی و تکریم خانواده‌های داغدار سانحه هواپیمایی اوکراینی راهپیمایی دشمن شکن برپا کردند.

خروش مردم قم در حمایت از پاسداران اسلام و امنیت

خروش مردم قم در حمایت از پاسداران اسلام و امنیت

امروز مردم قم در سرمای زمستان دی با حضور گرم و حماسی و دشمن شکن خود به منظور حمایت مردمی از اقدام با صلابت و شجاعانه سپاه در شکست هیمنه پوشالی آمریکا، پاسداشت مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح و همدردی و تکریم خانواده‌های داغدار سانحه هوایی و محکومیت هتاکی بی شرمانه ساختار شکنان با شعار های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل،ترامپ ننگت باد آمریکا ننگت باد، مسیر مصلی قدس تا حرم مطهر حضرت معصومه(ع) را پیمودند.

خروش مردم قم در حمایت از پاسداران اسلام و امنیت

امروز همه و همه پیر و جوان و کودک مرد و زن متحد  و یکپارچه  برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی، ولایت فقیه و پاسداشت مقام  شهدای مقاومت و سردار پرافتخار ایرانیان حاج قاسم سلیمانی و تکریم جان باختگان سانحه هوایی و دفاع از پاسداران اسلام و امنیت حماسه ای دیگر خلق کردند.

همچنین راهپیمایی دشمن شکن در حمایت از اقتدار و آرمان های انقلاب  ایران اسلامی در دیگر بخش های قم هم  پرشور برگزار شد.

قشرهای مختلف مردم قم در پایان راهپیمایی امروز با قرائت قطعنامه‌ای حمایت خود را از اقتدار و صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر آمریکای جنایتکار اعلام کردند.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.