واعظی در دیدار با ۲ خانواده جانباخته سقوط هواپیمای اوکراینی:

وظیفه دولت و قوه قضائیه برقراری عدالت و گزارش به مردم و خانواده‌های معزی است

رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در منزل دو شهید حادثه‌هواپیمایی با خانواده و بازماندگان این سانحه دیدار و گفتگو کرد.

وظیفه دولت و قوه قضائیه برقراری عدالت و گزارش به مردم و خانواده‌های معزی استبه گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور با حضور در منزل خانواده مرحومه مریم ملک از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف به نمایندگی از رئیس جمهور با خانواده این جانباخته سانحه سقوط هواپیمایی مسافربری اوکراینی دیدار کرد.

واعظی در این دیدار گفت: شنیدن خبرسقوط هواپیمای اوکراینی برای همه ایرانیان تلخ و دردناک بود.

رئیس دفتر رئیس جمهور در این دیدار ضمن اظهار همدردی با خانواده قربانی این حادثه دردناک، برای آن مرحومه از درگاه الهی، غفران و رحمت الهی، و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

دیدار با خانواده مهدیه حاجی قاسمی و آرسام و آرنیکا نیازی

رئیس دفتر رئیس جمهور در منزل خانواده مهدیه حاجی قاسمی و آرسام و آرنیکا نیازی؛ فرزندان این مرحومه که در این سانحه هوایی جان باختند، حضور یافت و به نمایندگی از رئیس جمهور با خانواده این جان‌باختگان سانحه هوایی سقوط هواپیمایی مسافربری اوکراینی نیز دیدار کرد.

واعظی در این دیدار هم تاکید کرد: وظیفه دولت و قوه قضاییه برقراری عدالت و گزارش دهی به مردم و خانواده‌های این جان‌باختگان است و دولت و رئیس جمهور از لحظه اطلاع از این فاجعه بزرگ و تلخ با تمام توان بدنبال شفاف شدن و اطلاع رسانی درباره این سانحه هوایی است.

رئیس دفتر رئیس جمهور در این دیدار ضمن اظهار همدردی با خانواده قربانی این حادثه دردناک، برای وی از درگاه الهی، غفران و رحمت الهی، و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۳:۲۳ ۳۰ دی ۱۳۹۸
عااااالللیییییییییی
آخرین اخبار