محور‌های آذربایجان شرقی لغزنده و مه آلود است

سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز است گفت: به علت بارش برف شاهد لغزندگی و مه آلود بودن محور‌ها هستیم و تردد در برخی محور‌ها با زنجیرچرخ ممکن است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه تمامی راه‌های اصلی و فرعی استان باز است، گفت: به علت بارش برف شاهد لغزندگی و مه آلود بودن محور‌ها هستیم و تردد در برخی محور‌ها با زنجیرچرخ ممکن است.

سرهنگ کریمی نژاد با اشاره به اینکه در بیشتر محور‌ها شاهد بارش برف هستیم، گفت: بر اساس گزارش‌های رسیده تردد در همه محور‌های استان جریان دارد.

او گفت: به علت برودت هوا و یخ زدن جاده‌های استان آذربایجان شرقی از هموطنان خواست قبل از تردد در محور‌های استان از ایمنی خودرو خود اطمنیان حاصل کرده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ کریمی نژاد با اشاره به فعالیت مستمر نیرو‌های راهداری و برفی روبی مسیر‌ها، گفت: با وجود بارش مداوم برف در ۲ روز گذشته، در سایه تلاش این نیرو‌ها محور‌های اصلی و فرعی مسدود نمانده است و حتی در گردنه‌ها هم شاهد تردد نسبتا روان خودرو‌ها هستیم.

به گزارش هواشناسی استان در زمان حضار هوای استان قالبا تمام ابری و در بیشتر محور‌ها شاهد بارش پراکنده برف هستیم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار