اجرای طرح کانون مدرسه در مراکز فرهنگی هنری علوم و نجوم، ابهر، شماره ۲ و کتابخانه سیار روستایی ابهر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در راستای ترویج مطالعه و کتابخوانی اجرا می‌شود.

اجرای طرح کانون مدرسه در راستای ترویج مطالعه و کتابخوانیبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان در راستای تقویت و ترویج مطالعه و کتابخوانی، پرورش توان تفکر، بسط مهارت‌های هنری و پرورش ذوق ادبی، زمینه سازی برای رشد خلاقیت و... دانش آموزان، طرح کانون مدرسه بر اساس ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مراکز فرهنگی هنری علوم و نجوم، ابهر، شماره ۲ و کتابخانه سیار روستایی ابهر، با حضور دانش آموزان در مرکز و همچنین مربیان در مدارس و با اجرای فعالیت‌های هدفمند و مبتنی بر نیاز دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

این طرح شامل کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی طبق برنامه‌ی حضور دانش آموزان - امانت و بازگشت کتاب ویژه برنامه‌های مناسبتی و... است که برای سال ۹۸ پیش بینی گردیده و در حال اجرا است.

در این طرح دانش آموزان طرح کانون مدرسه، عضو کتابخانه می‌شوند و در طول هفته نیز در برنامه‌های روزانه مرکز شرکت می‌کنند.

گفتنی است؛ در مدت زمان برگزاری طرح کانون مدرسه، مراکز توانسته است استعداد‌های ادبی، هنری، علمی و فرهنگی بسیاری از دانش‌آموزان را شناسایی و تقویت نماید.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.