بارش برف در مهاباد مسیر‌ها و معابر سطح شهر را لغزنده کرد

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: با توجه به استقرار سامانه جدید بارشی و ادامه بارش برف در منطقه، معابر و کوچه‌های سطح شهر لغزنده است.

گیته معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: کارکنان شهرداری در حال برفروبی، بازگشایی، شن و نمک پاشی مناطق شیبدار، مراکز درمانی و معابر و مسیر‌های منتهی به مدارس و مراکز آموزشی و مسیر تردد تاکسی‌ها و خیابان‌ها هستند.

او افزود: تاکنون محله‌های درون شهری از جمله میدانچه حسن زاده، کوی دانش، شهرک کارمندان، فرهنگیان و مکریان برف روبی و شن پاشی شده است.

گیته اضافه کرد: به منظور تسهیل در ارائه خدمات همکاران، از تردد‌های غیر ضروری اجتناب کنند و برای تسریع در عملیات برف روبی از پارک کردن خودرو‌ها در حاشیه خیابان‌ها و معابر شهری خودداری کنند.

معاون خدمات شهری شهرداری مهاباد گفت: همچنین بارش برف و کولاک شدید شب گذشته و برودت و سرمای هوا باعث ایجاد لایه‌ای از یخ بر روی جاده‌های این شهرستان شده و لازم است رانندگان با احتیاط کامل در این محور‌ها تردد کنند.

او افزود: شماره تلفن‌های ۱۳۷ مرکز بیسیم شهرداری و ۴۲۴۴۲۷۳۳ ماشین آلات شهرداری آماده و پذیرای درخواست‌های شهروندان هستند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.