رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

ثبت‌نام طرح سلامت مادران در سمنان تا پایان خرداد

دانایی بابیان اینکه پایان خرداد ۹۹ آخرین فرصت ثبت‌نام طرح سلامت مادران در سمنان است، گفت: این زمان دیگر تمدید نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، نوید دانایی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن بیان اینکه پایان خردادماه ۹۹ آخرین زمان ثبت‌نام و عضویت در طرح سلامت مادران و فرزندان سمنان است، گفت: این طرح شامل خانواده‌های ساکن در شهرستان‌های سمنان، سرخه و مهدی‌شهر می‌شود که باید گفت بعد از پایان این زمان دیگر طرح تمدید نخواهد شد.

او افزود: در طرح سلامت مادران و فرزندان، مادران باردار تحت نظر متخصصان قرار خواهند گرفت و بعد از تولد نوزاد نیز تا پنج‌سالگی این ارزیابی‌ها ثبت و ضبط می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ابراز داشت: این طرح برای دیگر کودکان سمنان نیز اجرایی می‌شود، تلاش ما  در این طرح بر این است که به بهبود شاخص‌های سلامت در جامعه کمک کنیم.

دانایی بابیان اینکه اقدامات لازم برای هر گونه تغییر در مادر و جنین بلافاصله انجام می‌شود  تصریح کرد: در این طرح مادران باردار از شروع بارداری موردپژوهش قرار خواهند گرفت و مواردی نظیر عوامل فردی، اجتماعی، محیطی و آزمایشگاهی مؤثر بر سلامت و رشد و تکامل نوزادان به منظور حفظ سلامت نسل آینده مورد پایش قرار خواهد گرفت.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و پذیرش در طرح می‌توانند قبل از هفته پانزدهم بارداری به مرکز بهداشت شهرستان سمنان یا مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی امیرالمومنین (ع) مراجعه یا با شماره تلفن ۳۳۳۳۵۸۸۴ تماس بگیرند.

انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار